וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: יובנטוס הביסה 0:3 את קרוטונה וצימקה את הפער מנאפולי

מנדז'וקיץ' (52), דה שיליו (60) ובנעטיה (71) העניקו לגברת הזקנה ניצחון קליל. הפער מהמוליכה, שגירדה 0:1 על אודינזה, קוזז לארבע חמישה ימים לפני המפגש הישיר ביניהן. רומא ומילאן סיימו בתיקו

שחקני נאפולי חוגגים. רויטרס
חזרו למקומם הטבעי. שחקני נאפולי/רויטרס

המחזור ה-14 בליגה האיטלקית נמשך הערב (ראשון) עם חמישה משחקים. נאפולי הצליחה לשוב לפסגה כשגברה על אודינזה 0:1, רומא (1:1 עם גנואה) ומילאן (0:0 עם טורינו) חזרו לאבד נקודות. פיורנטינה חילצה 1:1 דרמטי מול לאציו, והאלופה יובנטוס הביסה 0:3 את קרוטונה.

בנדיקט הובדס, יובנטוס. רויטרס
דקות ראשונות ביובנטוס. הובדס/רויטרס

יובנטוס - קרוטונה 0:3

הגברת הזקנה פתחה ברגל ימין את השבוע הגורלי רגע לפני מפגש הצמרת מול נאפולי, שניצבת בפסגה עם יתרון של ארבע נקודות. אלגרי העלה הרכב משני יחסית כדי לחלק כוחות, נתן מנוחה לגונסאלו היגואין ומיראלם פיאניץ', העניק דקות בכורה במדי הביאנקונרי לבנדיקט הובדס ונאלץ לחכות עד הדקה ה-52 כדי לראות את השחקנים שזרק למערכה פורצים את הבונקר של היריבה מהתחתית. מריו מנדז'וקיץ' עשה זאת ראשון אחרי בישול של אנדראה ברצאלי, ומשם הסכר נפרץ. עד הסיום הוסיפו מתיאה דה שיליו (60) ומהדי בנעטיה (71) שערים כדי להבטיח ניצחון נינוח. שלישייה שנייה ברציפות ליובה, קרוטונה עם הפסד שני רצוף.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
שחקני יובנטוס ג'אנלואיג'י בופון, פאולו דיבאלה חוגגים עם מתאה די שיליו. רויטרס
בדילוגים. יובנטוס חוגגת עם דה שיליו/רויטרס

אודינזה - נאפולי 1:0

אינטר עלתה אמש זמנית לפסגה - זמנית, משום שהחבורה הנהדרת של מאוריציו סארי דאגה לשוב למקום הראשון, שבוע לפני הקרב האדיר שמחכה לה עם יובנטוס. קל זה לא היה: נאפולי מיעטה לסכן את השער, ופחות או יותר בהזדמנות הראשונה שלה, בדקה ה-33, גם מצאה את הרשת. זה קרה כאשר ז'ורז'יניו החמיץ מהנקודה הלבנה, אך שעט אל הריבאונד והמשיך אותו פנימה כדי לקבוע את את תוצאת המשחק.

שחקן רומא לשעבר פרנצ'סקו טוטי. GettyImages
הג'אלורוסי היו יכולים להיעזר בו. טוטי מביט מהיציע/GettyImages

גנואה - רומא 1:1

לפגרה יצאה רומא עם שישה ניצחונות רצופים בכל המסגרות, אך היא לא ממש חזרה ממנה, עם הפסד לאתלטיקו מדריד בליגת האלופות ותיקו הערב, מול אחת הקבוצות החלשות בליגה. סטפן אל שעראווי כבש ראשון בדקה ה-59, כשהגיע ראשון להגבהה של אלסנדרו פלורנצי מאגף ימין, אך עשר דקות לאחר מכן תפס דניאלה דה רוסי את ג'אנלוקה לפאדולה ברחבה, חבט בפראות בפניו, הוסיף התחזות לא ברורה, קיבל כרטיס אדום וסידר למארחת פנדל. לפאדולה בעצמה בעט פנימה והשווה.

שחקן מילאן אנדרה סילבה. GettyImages
אנדרה סילבה ומילאן חזרו לאכזב/GettyImages

מילאן - טורינו 0:0

ביום חמישי התפוצצו הרוסונרי עם חמישייה על הראש של אוסטריה וינה בליגה האירופית, אך בליגה הם ממשיכים לאכזב, ושמונת משחקיהם האחרונים בסריה א' הם סופרים שני ניצחונות בלבד. הערב הם היו מעט מסוכנים יותר, אך לא הצליחו להכניע את סלבטורה סיריגו.

סטפן דה פריי שחקן לאציו חוגג שער. GettyImages
שער שלישי שלו העונה, אבל היה שווה רק נקודה. סטפן דה פריי/GettyImages

לאציו - פיורנטינה 1:1

דרמה גדולה באולימפיקו, שם המחליף חומה בבקאר השווה בפנדל בדקה ה-93 ומנע מפיורנטינה הפסד. לאציו חשבה שהיא מתאוששת מההפסד בדרבי ונצמדת ליריבה העירונית רומא בזכות נגיחה של הבלם סטפן דה פריי בדקה ה-25, אבל בתוספת הזמן פליפה קאיסדו בעט בחרמן פסלה וסידר פנדל לוויולה שיצאו עם נקודה.

יובנטוס - קרוטונה (21:45)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully