וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: אינטר בפסגה אחרי 1:3 בקליארי, בולוניה הביסה את סמפדוריה

הנראזורי, שנמצאים בכושר מצוין, עלו לפסגה לפחות עד למשחקה של נאפולי הודות לשערים של איקרדי (29, 84) וברוזוביץ' (55), פבלוטי צימק (71). ורדי הוביל את קבוצתו ל-0:3 מרשים

שחקן אינטר מרצלו ברוזוביץ' חוגג. רויטרס
ברוזוביץ' חוגג את העלייה למקום הראשון/רויטרס

המחזור ה-14 בסרייה A האיטלקית יצא לדרך היום (שבת) עם ארבעה משחקים, כאשר במוקד אינטר הצליחה להעפיל לפסגה, לפחות באופן זמני, עם ניצחון 1:3 בחוץ על קליארי.

קליארי - אינטר 3:1

בזמן שכל היריבות נאבקות במפעלים האירופים, הנראזורי יכולים להתרכז רק בליגה ונראה שזה עוזר להם שכן הם העפילו הערב לפסגת הטבלה, לפחות עד למשחקה של נאפולי מחר נגד אודינזה. אינטר יצאה למשחק חוץ לא פשוט אצל קליארי והמארחים נראו הרבה יותר טוב במחצית הראשונה, אבל הקפטן מאורו איקרדי הגיע לכדור קרוב ודחק אותו פנימה בדקה ה-29 כדי להוריד את קבוצתו להפסקה ביתרון. מרצלו ברוזוביץ' הכפיל בדקה ה-55 עם בעיטה חדה וחזקה. קליארי חזרוה למשחק בדקה ה-71 בעזרת שער של החלוץ לאונרדו פבולטי, אך זה איקרדי הכריע את ההתמודות בדקה ה-84 והשלים צמד אישי שהעלה את מאזנו ל-15 שערי ליגה, בדיוק כמו לצ'ירו אימובילה שמוליך את טבלת מלך השערים.

שחקני בולוניה חוגגים. GettyImages
בולוניה עצרה את סמפדוריה/GettyImages

בולוניה - סמפדוריה 0:3

דווקא אחרי שניצחה את יובנטוס, סמפדוריה הובסה ברנאטו דאלארה. סימונה ורדי המשיך בכושרו הטוב והיה אדריכל הניצחון. החלוץ שגדל במילאן כבש את הראשון מקרוב בדקה ה-3 ובישל לאיברהימה אמבאי את השני בדקה ה-23. אורג'י אוקוונקוו בן ה-19 חתם את התוצאה בדקה ה-73 ובולוניה חגגה למרות ששיחקה ב-10 שחקנים החל מהדקה ה-45, אחרי הרחקתו של ואסיליס טורוסידיס. סמפדוריה הפסידה אחרי שלושה ניצחונות רצופים.

תוצאות נוספות:

ססואולו - ורונה 2:0
לוורונה: ברונו סוקוליני (22), דניאלה ורדה (31)

קייבו - ספאל 1:2
לקייבו: רוברטו אינגלזה (66 ו-82). לספאל: בושטיאן צסאר (17, עצמי)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully