וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחמאות ברוסיה: "ביברס נאתכו הוא האנדראה פירלו של צסק"א"

עיתוני רוסיה מחמיאים לישראלי שבישל בניצחון 0:2 על בנפיקה ליסבון: "הוא נראה לא רע בכלל בתפקידו החדש". המאמן ויקטור גונצ'ארנקו על הצהוב שיגרום לו להחמיץ את יונייטד: "בעיה גדולה"

רויטרס

מחמאות לביברס נאתכו ברוסיה אחרי הניצחון 0:2 אמש על בנפיקה אמש (רביעי) בשלב הבתים של ליגת האלופות. הקשר הישראלי בישל את השער הראשון במשחק לגיורגי שניקוב, אך ספג כרטיס צהוב שימנע ממנו לשחק במחזור הסיום באולד טראפורד נגד מנצ'סטר יונייטד.

העיתון "ספורט אקספרס" שלא מרבה לשבח את נאתכו העניק לו את הציון 6 בלבד בשל הצהוב שספג. אך בדברי ההסבר נכתב: "היה לו משחק מאוד איכותי. בישל את אחד משערי הניצחון והאם היה שם נבדל או לא, זה כבר עניין לשופטים". עוד נכתב על הקשר כי "עשה עבודה שחורה בהיקפים מאוד גדולים".

באתר sports.ru נכתב על היכולת של נאתכו: "אחרי שכשל לחלוטין בפתיחת עונת 2015/16 ונשר בשל כך למשך זמן רב מתמונת ההרכב, משחק נאתכו בצסק"א של ויקטור גונצ'ארנקו בערך את אותו התפקיד שאנדראה פירלו עשה ביובנטוס של קונטה. פליימייקר בעומק המגרש כשמאחוריו שלושה בלמים. וזה עובד לא רע בכלל ולראייה הבישולים שלו הובילו לשערים במשחקים נגד באזל ובנפיקה".

המאמן ויקטור גונצ'ארנקו התייחס אמש לחיסרון של נאתכו במשחק במנצ'סטר ואמר: "זו תהייה בעיה מאוד גדולה, אבל יש לנו עוד זמן עד המשחק".

עניין אחר בו עסקו אמש בצסק"א הוא הרצף השלילי של איגור אקינפייב שלא ספג שער בשלב הבתים לראשונה זה 11 שנים וקטע בכך רצף ספיגה של 43 משחקים. המאמן גונצ'ארנקו התייחס לנושא בצורה רגשנית ואמר: "כולנו רצינו לקטוע את הדבר הזה ואיגור יותר מכולם. הוא שוער ברמה גבוהה שלא ראוי לרצף שכזה. אחרי המשחק כל הקבוצה בירכה אותו וגם כל השחקנים באופן אישי".

ביברס נאתכו, צסק"א מוסקבה. רויטרס
זוכה לשבחים. נאתכו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully