וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי אשדוד: גיל אמיתי חתם עד סיום העונה ויחליף את גוני יזרעאלי

22.11.2017 / 8:58

הגארד (28, 1.97) עזב את עירוני נס ציונה שם קיבל רק 8.5 דקות בממוצע למשחק, ועבר לקבוצה של בראד גרינברג. שיחק בעבר גם בבני השרון, הפועל תל אביב, הפועל חולון ועירוני נהריה

one

מכבי אשדוד הודיעה הבוקר (רביעי) כי החתימה את גיל אמיתי מעירוני נס ציונה עד לסיום העונה. אמיתי יחליף בסגל של בראד גרינברג את גוני יזרעאלי שעבר למכבי חיפה לפני כשבועיים. הוא יעבה מעט את מצבת הישראלים הדלילה של הקבוצה. בנס ציונה דקות המשחק שלו היו מוגבלות, מה שגרם לשחקן להסכים לעבור דרומה.

אמיתי (28, 1.97) גדל במחלקת הנוער של הפועל כפר סבא וקיבל הזדמנות בגיל 19 בליגת העל בבני השרון, אך מיעט לשחק. לאחר מכן החל סיבוב בלאומית שכלל את כפר סבא ומ.כ הבקעה לפני שניסה את מזלו שוב בליגת העל בעונת 2011/12 בהפועל חולון. אחרי זמן קצר שב ללאומית לעירוני רמת גן. בעונת 2012/13 הגיע לראשונה לעירוני נס ציונה ועזר לקבוצה לעלות לליגת העל, ולאחר מכן שיחק איתה במשך שנתיים בליגה הראשונה. בקיץ 2015 עבר להפועל תל אביב, לא זכה ליותר מדי דקות משחק ונדד לעירוני נהריה. בקיץ שעבר שב לנס ציונה ושוב היה מהגורמים הבולטים בעליית הליגה של הקבוצה. העונה דקות המשחק שלו עמדו על 8.5 בלבד למשחק בארבעה משחקים מתוך שישה, כשהוא קולע 2.8 נקודות למשחק.

בשבוע הקרוב יתאמן אמיתי תחת עוזר המאמן דני גוט, לאור העובדה שמאמן אשדוד בראד גרינברג ידריך את נבחרת קוסובו במוקדמות אליפות העולם. באשדוד מקווים לחזרתו של אדם אריאל עד למשחק הליגה הבא נגד עירוני נהריה בחוץ, ובמקביל להמשך ההתאקלמות של הזר החדש טרנס ווטסון.

גיל אמיתי שחקן הפועל תל אביב. לירון מולדובן
ממשיך לנדוד. אמיתי/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully