וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכב ההיאבקות "קמאלה" נאבק על חייו

ג'יימס האריס, שכיכב ב-WWE בשנות ה-80 וה-90, עבר ניתוח חירום במיסיסיפי. "הענק מאוגנדה", שאיבד את כל הונו וחי על קצבת נכות, חולה בסוכרת ועבר כריתה של שתי רגליו. צפו בסיפור חייו המרגש

כוכב ההיאבקות לשעבר קמאלה נאבק על חייו אחרי שעבר ניתוח חירום בבית חולים במיסיסיפי ביום ראשון. בתו של קמאלה צייצה ברשתות החברתיות שהרופאים העריכו שהוא לא ישרוד את הניתוח, אבל הוא הצליח לצאת מזה ואף "מראה סימני התאוששות", על פי דיווחים אחרים.

קמאלה, 67, ששמו האמיתי הוא ג'יימס האריס, כיכב ב-WWF בשנות ה-80 וה-90. בשנת 1992 הוא אובחן לראשונה כחולה בסוכרת, כשעדיין היה מתאבק ב-WWE. בעקבות סיבוכים של המחלה, אחרי פרישתו מהענף, הוא נאלץ לעבור כריתה בשתי הרגליים שלו מתחת לברך בשנים 2011 ו-2012. כמה שנים לאחר מכן הוא חשף שהוא ואשתו חיים רק על קצבת הנכות שלו.

הוא הוצג כאיש גדול ומסוכן וכונה "הענק מאוגנדה", כשהדמות הומצאה על ידי ג'רי "המלך" לואלר. בכתבה עמו הוא חשף שבמהלך קרב על הבמה הוא נקלע לקטטה עם "אנדרה דה ג'איינט", ולאחר מכן איים עליו באקדח. אחר כך מהחשש לנקמה הוא הסתובב עם אקדח ברכבו, עד למותו של אנדרה. כמו כן חשף כי בהשוואה למתאבקים אחרים, הוא הרוויח סכומים פחותים. ב-30 שנות קריירה, הוא כיכב ב-648 קרבות.

בעבר האשים את וינס מקמהון, הבעלים של ה-WWE, בשחיתויות כספיות, העלמת בדיקות סמים חיוביות, ואף טען שהיה מטריד מינית על בסיס קבוע ובין היתר נהג לצפות במתאבקים מקיימים יחסי מין: "אם אתה רוצה להסתדר עם וינס, תעשה לו טובות מיניות. ככה תסתדר איתו ממש טוב. אבל אם מתעסק בשלך, רק מגיע לעבודה, הוא לא יאהב אותך. היו הרבה גברים ששכבו עם גברים באותם ימים, היו גם גברים עם נערים".

בין היתר הוא סיפר בראיון ש"בסאמר סלאם 1992 היה לי את אחד מהקרבות הגדולים שלי, נגד האנדרטייקר. הוא הרוויח חצי מיליון דולר ואני הרווחתי 13 אלף. הייתה הרבה גזענות ב-WWE. אני זוכר כל כך הרבה פעמים בהן הגעתי מוקדם לאימונים והתמקמתי בחדרי ההלבשה הטובים, ואז הסוכנים היו באים ובועטים אותי משם לטובת הכוכבים הלבנים".

צפו בכתבה שנעשתה על "קמאלה" ב"בליצ'ר ריפורט"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully