וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה תערער על הצהוב של פיקה, יציעי הקאמפ נואו ייסגרו?

הקטלאנים הודיעו שיערערו גם על הצהוב של לואיס סוארס, הבלם מושעה מהמשחק הגדול מול ולנסיה. נשיא מנהלת הליגה מאיים: "נסגור את הקאמפ נואו אם קריאות הקהל נגד ספרד לא ייפסקו"

one

ברצלונה ניצחה אומנם די בקלות 0:3 את לגאנס במחזור הקודם, אך ג'רארד פיקה ולואיס סוארס שניים משחקניה הבולטים ספגו צהובים והבלם אף ייאלץ להחמיץ בשל כך את המשחק המסקרן שמצפה לקבוצה מול ולנסיה השנייה במסטאייה ביום ראשון והיום (שני) הקבוצה הודיעה כי תערער על שני הצהובים הללו. על פי דו"ח השיפוט פיקה ספג צהוב אחרי שתפס את יריבו שהיה בשליטה על הכדור, אך במועדון לא מתכוונים לוותר ומקווים שהצהוב יבוטל.

ההצהבה של פיקה והפציעה של חאבייר מסצ'ראנו מותירה את ברצלונה עם שני בלמים כשירים בלבד בסגל - סמואל אומטיטי ותומאס ורמאלן, הבלם הבלגי שרשם העונה רק שלוש הופעות כמחליף.

שחקני ברצלונה ג'רארד פיקה, לואיס סוארס. רויטרס
הצהובים שלהם יבוטלו? סוארס ופיקה/רויטרס

בתוך כך, הקבוצה נאלצת להתמודד עם איומים טריים של חאבייר טאבס, נשיא הליגה הספרדית שמאיים כי הקאמפ נואו ייסגר לקהל במחזורים הקרובים בשל קריאות האוהדים שקשורים לעצמאות של קטלוניה.

"קריאות כמו 'פוטה אספניה', 'פוטה אנדלוסיה' ומילים דומות לא מקובלות והקאמפ נואו יכול להיסגר לקהל בשל כך", אמר טאבס. כזכור, במהלך הבחירות בקטלוניה אצטדיון הקאמפ נואו נסגר והמשחק מול לאס פלמאס נערך בדלתיים סגורות. האם בארסה תסבול כתוצאת מקריאות הקהל שלה? עוד נראה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully