וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומרי כספי: "התרגשתי כששמעתי שאפתח". סטיב קר: "הוא היה נהדר"

הישראלי עלה בחמישייה של הווריירס לראשונה העונה וסיפק 12 נק' ו-8 ריב' מול הנטס, בתקשורת החמיאו: "הוכחה שמדובר במציאה". וגם: צפו במפגש עם זהבי ובצורה המיוחדת בה קר הודיע שיפתח

עריכה: מתן חדד

כשעה וחצי לפני פתיחת המשחק של גולדן סטייט מול ברוקלין הלילה (בין ראשון לשני), התייצב סטיב קר בפני התקשורת והודיע שעומרי כספי הוא זה שיפתח במקום קווין דוראנט הפצוע. כך הוא עשה זאת:

עוד בנושא:

גולדן סטייט כמעט שמטה יתרון 28 בברוקלין, כספי פתח וקלע 12 נקודות

והישראלי אכן סיפק את הסחורה, כשקיבל 23 דקות (שיא עונתי) והשיב עם 12 נקודות (ההספק השני בטיבו העונה), 8 ריבאונדים (השווה שיא עונתי), אסיסט ושתי חסימות ב-111:118 של הווריירס על ברוקלין.

בפעמים הקודמות שדוראנט היה פצוע היו אלה אנדרה איגודאלה וניק יאנג שהחליפו אותו, אך הפעם כספי קיבל את הקרדיט. כשנשאל בסיום האם דוראנט פוגע בהתפתחות שלו, כפי שהתלוצץ אחרי הניצחון על מינסוטה, הפך רציני: "נגמרה הבדיחה".

"כמובן שאתה אף פעם לא מאחל שאף אחד ייפצע, אבל זו אחת המעלות של הסגל הארוך שיש לנו", אמר הישראלי. "הייתי נרגש מאוד כשסטיב שלח לי הודעה ואמר שאפתח בחמישייה. עבדתי קשה מאוד אחרי הפציעות וכל מה שקרה. ככה זה צריך להיות עם שחקני כדורסל, אנחנו מקצוענים ומקבלים הרבה כסף כדי לשחק".

על ההשתלבות שלו בשיטת המשחק של האלופה אמר: "הרוב זה פשוט לקרוא מה קורה. כשהכל שוטף, פשוט צריך לקרוא מה ההגנה עושה. אני צריך לשפר את האחוזים שלי מבחוץ".

עוד באותו נושא

גולדן סטייט כמעט שמטה יתרון 28 בברוקלין, כספי פתח וקלע 12 נקודות

לכתבה המלאה
עומרי כספי שחקן גולדן סטייט ווריירס. GettyImages
יופי של הופעה. כספי/GettyImages

סטיב קר החמיא לישראלי: "הוא היה נהדר. האנרגיה שלו היתה חשובה לנו מאוד".

"זו היתה הוכחה נוספת לכך שהוא מציאה, בחוזה מינימום של 2.1 מיליון דולר", נכתב על כספי ב-SFGATE. ב"מרקיורי ניוז" הוסיפו: "הוא נתן לווריירס את המיטב עם החיתוכים שלו לסל והידעה החזק שלו של שיטת המשחק והקצב".

בסיום המשחק נפגש כספי עם שחקן גוונאגז'ו R&F, ערן זהבי:

עומרי כספי, ערן זהבי. מתוך האינסטגרם של עומרי כספי, אתר רשמי
עומרי כספי, ערן זהבי/אתר רשמי, מתוך האינסטגרם של עומרי כספי

והיה גם משחק מסביב כספי. גולדן סטייט כבר הוליכה ב-28 הפרש ברבע השלישי, ברוקלין הורידה ל-4 בלבד, סטפן קרי העילאי יצא בשש עבירות, אך קליי תומפסון קלע שבע מ-23 הנקודות שלו בשתי הדקות האחרונות וסגר עניין.

בסיום, רוב תשומת הלב הלכה לקרי, שכיכב עם שיאים עונתיים של 39 נקודות ו-11 ריבאונדים (לצד שבעה אסיסטים ושבעה איבודים). "כמובן שהוא היה מבריק בכל הנוגע לנקודות, אבל חשבתי שבמחצית השנייה הוא קצת התפרע", אמר סטיב קר.

מאמן האלופה התייחס לפני המשחק לסערת דונלד טראמפ ולוואר בול ואמר: "אלה שני אנשים שמחפשים תשומת לב ומקבלים אותה, אני בטוח ששניהם די מרוצים. אתם יודעים מה יעזור? אם תפסיקו לסקר אותם. האם זה אפשרי? אני חושב שאפשר להפסיק לסקר את לוואר. את הנשיא כנראה שלא. זה לא יעבוד".

ומה לגבי דוראנט? הכוכב הסובל מנקע בקרסולו השמאלי נמצא בספק למשחק המסקרן מול האקסית, אוקלהומה סיטי. "אני עדיין לא בטוח האם אוכל לשחק", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully