וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ליון נעצרה עם 0:0 מול מונפלייה, מארסיי חילצה 1:1 בבורדו

רצף ששת הניצחונות בכל המסגרות הגיע לסיומו עם תיקו ביתי. האוהדים הניפו חולצות כתמיכה בנביל פקיר. סאנסון מנע ממארסיי הפסד עם שער בדקה ה-94, גם קון השיגה 1:1 בתוספת מול ניס

שחקן ליון ברטרנד טראורה. רויטרס
איבוד נקודות. טראורה/רויטרס

המחזור ה-13 בליגה הצרפתית הגיע הערב (ראשון) לסיומו עם עוד ניסיון כושל של מארסיי לקטוע רצף של 40 שנה ללא ניצחון חוץ על בורדו, אבל לפחות זה היה עם 1:1 דרמטי ולא עם הפסד. ליון השלישית נעצרה עם 0:0 מול מונפלייה, ניס איבדה ניצחון בתוספת הזמן וסיימה ב-1:1 בקון.

seperator

ליון - מונפלייה 0:0

לפגרה יצאה ליון עם רצף של שישה ניצחונות בכל המסגרות, והערב הוא נקטע עם תיקו ביתי מאכזב, לצד משחק חמישי רצוף בכל המסגרות ללא ספיגת שער. למען האמת, האירוע המרכזי התרחש דווקא ביציעים. במשחקה הקודם, בדרבי מול סנט אטיין לפני הפגרה, נביל פקיר כבש, הוריד את החולצה והניף אותה מול קהל היריבה, מה שהוביל למהומה גדולה ולהשעיה שלו מהמשחק הערב. כך או כך, ליון שבה הביתה, ואוהדיה דאגו למחווה נפלאה לקשר שהם כל כך אוהבים:

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אוהדי ליון עם מחווה לנביל פקיר. רויטרס
איזה יופי/רויטרס

בורדו - מארסיי 1:1

גם כשהיא בתקופה טובה הכוללת שמונה משחקי ליגה ללא הפסד, מארסיי לא מסוגלת להסיר את קללת סטאד שבאן דלמאס. הפעם האחרונה בה התכולים ניצחו שם הייתה באוקטובר 1977, וגם 40 שנה אחרי, בניסיון ה-33, לא נשברה הסטטיסטיקה. האורחת יכולה לפחות להתנחם בנקודה הדרמטית, אותה השיג מורגן סאנסון בזכות בעיטה חדה אל הרשת בדקה ה-94. ניקולא דה פרוויל כבש במבצע אישי נהדר כבר בדקה השלישית עבור בורדו, שסופרת כבר שישה משחקים ללא ניצחון.

קון - ניס 1:1

פספוס גדול לקבוצה של לוסיאן פאבר, שספגה בדקה ה-93 ואיבדה הזדמנות להתקדם עד למקום ה-10. ללא מריו באלוטלי המורחק, היה זה פייר לס מלו שקיבל כדור נהדר וירה בשמאל אל הרשת בדקה ה-40. איבן סנטיני יכול היה להשוות בדקה ה-65 אחרי נגיעת יד של כריסטוף ז'אלה ברחבה, אבל השוער הארגנטינאי וולטר בניטס עצר את הפנדל שלו. בדקה השנייה של תוספת הזמן, גם בניטס לא יכול היה להושיע, כשרוני רודלן המשיך מהאוויר אל הרשת וחילץ נקודה לקון עם השער התשיעי בסך הכול של הקבוצה העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully