וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: יובנטוס הפסידה 3:2 לסמפדוריה, אינטר עלתה למקום השני

אלגרי רצה לתת לבופון וברצאלי לנקות את הראש אחרי אכזבת המונדיאל, והאלופה נוצחה ונותרה במרחק ארבע נקודות מהפסגה. סמפ מושלמת בבית. איקרדי העניק לנראזורי 0:2 על אטאלנטה

שחקני סמפדוריה חוגגים. רויטרס
שחקני סמפדוריה חוגגים ניצחון גדול/רויטרס

המחזור ה-13 בליגה האיטלקית נמשך היום (ראשון) ואחרי הניצחונות של נאפולי ורומא בשבת, יובנטוס יצאה לסמפדוריה והעניקה מנוחה לג'אנלואיג'י בופון ואנדראה ברצאלי, וזה עלה לה בהפסד 3:2. כעת האלופה רחוקה ארבע נקודות מנאפולי שנמצאת בפסגה והיא גם איבדה את המקום השני לטובת אינטר, שגברה 0:2 על אטאלנטה.

ג'אנלואיג'י בופון שוער יובנטוס. רויטרס
צפה מהצד. ג'יג'י בופון/רויטרס

סמפדוריה - יובנטוס 2:3

מסימיליאנו אלגרי החליט להעניק מנוחה לג'אנלואיג'י בופון ואנדראה ברצאלי על מנת שיוכלו לנקות את הראש ולהתכונן נפשית להמשך העונה אחרי הדחתה של נבחרת איטליה בשלב הפלייאוף של מוקדמות המונדיאל. לצערו, מולו עמדה קבוצה שעומדת על מאזן מושלם במשחקי הבית שלה העונה, וגם האלופה נכנסה לסטטיסטיקה.

הרחקה רעה של פדריקו ברנרדסקי הגיעה לראש של דובאן ספאטה, והחלוץ נגח לרשת כדי להעלות את המארחים ל-0:1 בדקה ה-52. לוקאס טוריירה, הקשר מאורוגוואי שמבוקש על ידי אריות היבשת, הוסיף את השני עם בעיטה חזקה (72). הבלם ג'יאן מרקו פרארי כבש את השלישי כשדחק מקרוב בדקה ה-79. גונסאלו היגואין ופאולו דיבאלה הצליחו רק לצמק בתוספת הזמן, אבל זה היה מעט מדי ומאוחר מדי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
גונסאלו היגואין שחקן יובנטוס מאוכזב. רויטרס
גם ניסיון הקאמבק בתוספת הזמן לא הועיל. גונסאלו היגואין/רויטרס

אינטר - אטאלנטה 0:2

הנראזורי הבלתי מנוצחים ניצלו את המעידה של יובנטוס ועלו על חשבונה למקום השני. מאורו איקרדי, שכבש שלושער תוך תשע דקות ב-1:7 על אטאלנטה בעונה שעברה, הסתפק הפעם בצמד באותו פרק זמן. הקפטן הארגנטינאי של אינטר נגח פנימה בדקה ה-51 אחרי כדור חופשי של אנטוניו קנדרבה והתגנב בין שני שחקני הגנה של היריבה כדי לנגוח פעם נוספת בדקה ה-60 אחרי הרמה של דנילו ד'אמברוסיו. צמד רביעי העונה לאיקרדי, שמדורג שני בטבלת המבקיעים עם 13 שערים, שניים פחות מצ'ירו אימובילה.

מאורו איקרדי שחקן אינטר חוגג. רויטרס
מדבר בצמדים. מאורו איקרדי/רויטרס

קרוטונה - גנואה 1:0

אחרי ארבעה משחקים רצופים ללא ניצחון, כולל הפסדים בשלושת המחזורים האחרונים, האורחת ערכה זעזוע על הקווים והיום ערך דוידה בלארדיני את הופעת הבכורה המחודשת שלו בקבוצה (קדנציה שלישית). הנוכחות שלו כנראה עשתה את העבודה בגנואה, שרשמה בסך הכול ניצחון שני העונה משער של לוקה ריגוני בדקה ה-11 ועלתה לפחות זמנית מעל הקו האדום. קרוטונה, שהגיעה למשחק אחרי שני ניצחונות רצופים , לא הצליחה להמשיך במומנטום החיובי ונותרה קרוב מאוד לאיזור המסוכן.

שחקני גנואה חוגגים. GettyImages
חזרו לנצח. שחקני גנואה/GettyImages

משחקים נוספים

ספאל - פיורנטינה 1:1
לסאפל: אלברטו פאלוסקי (42). לפיורנטינה: פדריקו קייזה (80)

אודינזה - קליארי 1:0
לקליארי: ז'ואאו פדרו (55)

טורינו - קייבו 1:1
לטורינו: דניאלה באזלי (34). לקייבו: פרפרים הטמיי (14)

בנבנטו - ססואולו 2:1
לבנבנטו: סמואל ארמנטרוס (65). לססואולו: אלסנדרו מאטרי (58), פדריקו פלוזו (94)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully