וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוצט'ינו: "לא הייתי מחליף את הגביעים של ארסנל בהתקדמות שלנו"

טוטנהאם תנסה להשיג ניצחון ליגה שני אי פעם באמירויות (14:30, ספורט 1) והמאמן שלה טוען: מעריץ את ונגר, לא הייתי מתחלף איתו. המארחת מקווה שדני וולבק ומוסטפי יהיו כשירים

מחזור 12הסתיים18/11/2017
ארסנל
  • מוסטפאי (36)
  • סאנצ'ס (41)
0
    טוטנהאם
    מאוריסיו פוצ'טינו מאמן טוטנהאם עם ארסן ונגר מאמן ארסנל. AP
    מי יחייך בסיום הדרבי? פוצ'טינו עם ונגר/AP

    המחזור ה-12 בפרמיירליג ייצא היום (14:30, ספורט 1) לדרך באצטדיון האמירויות, עם הדרבי הגדול של צפון לונדון בין ארסנל לטוטנהאם. אחרי שהפסידו במחזור הקודם למנצ'סטר סיטי, התותחנים מגיעים למשחק כשהם רק במקום השישי, עם 19 נקודות, ארבע פחות מטוטנהאם, שהתאוששה מהפסד דרמטי למנצ'סטר יונייטד עם ניצחון ענק על ריאל מדריד בצ'מפיונס ועוד ניצחון ליגה דחוק לפני הפגרה מול קריסטל פאלאס.

    הספרס ניצחו את ארסנל בליגה רק פעם אחת מאז המעבר לאצטדיון האמירויות, 2:3 גדול בנובמבר 2010, אחרי שחזרו מפיגור 2:0 מוקדם. לאדומים לעומת זאת, יש חמישה ניצחונות על טוטנהאם במשחקי ליגה שנערכו באמירויות ועוד ארבעה מפגשים, כולל שלושת האחרונים, הסתיימו ב-1:1. יחד עם זאת, בעונה שעברה נפל דבר ולראשונה מזה 22 שנים, טוטנהאם סיימה לפני ארסנל בטבלה, כך שהיא מגיעה מלאת ביטחון.

    שחקן ארסנל לורן קוסיילני מקדים את שחקן טוטנהאם הארי קיין. GettyImages
    קיין אמור להיות כשיר/GettyImages

    המאמן מאוריסיו פוצ'טינו, שמאז שמונה לתפקיד עדיין מחפש תואר ראשון עם טוטנהאם, ראה בזמן הזה איך השכנה קוטפת שני גביעים (ב-2015 ובעונה שעברה). למרות זאת, הוא לא מקנא ולא היה מוכן להחליף תפקידים עם ארסן ונגר: "כי טוטנהאם היא טוטנהאם, וארסנל נמצאת בשלב אחר בפרויקט שלה", הסביר, "לא אכפת לי איפה הם. אני יודע שאחרי שלוש שנים וחצי שלי פה, השגנו המון. הייתי רוצה להשיג יותר, להיות במקום הראשון ולזכות בגביעים, אבל אנחנו בתהליך שונה מזה של ארסנל. אני מעריץ את מה שארסן ונגר עשה שם, אבל לא הייתי מחליף את הגביעים של ארסנל בהתקדמות שלנו".

    לראשונה מאז 2009, ארסנל ניצחה בכל חמשת משחקי הבית הראשונים שלה העונה ואילו טוטנהאם ניצחה רק פעם אחת ב-24 משחקי החוץ האחרונים שלה אצל התותחנים, כך שהפייבוריטית נראית די ברורה. המארחת תנסה להכשיר ברגע האחרון את שקודראן מוסטפי ודני וולבק, שלא שיחקו בחודש האחרון ותחסר את אוליבייה ז'ירו, שנפצע במדי הנבחרת הצרפתית השבוע. הארי קיין, דלה עלי, הארי ווינק והוגו לוריס, כולם החמיצו את משחקי הנבחרות שלהם בשבוע החולף, אמורים להיות כשירים.

    sheen-shitof

    פתרון טבעי

    גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

    בשיתוף גברא

    הרכבי הקבוצות

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully