וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ג'יימס: "אנחנו זקנים. כשאפשר לישון לילה נוסף, אנחנו עושים זאת"

קינג ג'יימס אהב את ההחלטה החדשה שקיבלו הקאבלירס, לפיה הקבוצה תישאר לישון לילה נוסף בעיר אחרי משחק חוץ. סוכנו על עתידו: "הכי חשוב עבורו זה לנצח, זה מה שמעניין אותו"

AP

קליבלנד קאבלירס ניצחה לפנות בוקר (הלילה שבין רביעי לחמישי) 107:115 את שארלוט הורנטס בחוץ וסיימה רצף של ארבעה משחקי חוץ במאזן חיובי של 1:3. יכול להיות שהקאבס פשוט שיפרו את המשחק שלהם, אך יכול להיות שעניין הסדרי השינה החדש עליו החליטו בארגון השפיע עליהם לא פחות.

בשנים הקודמות, הקאבס נהגו לטוס לעיר הבאה בה הם צפויים לשחק מיד בסיומו של המשחק האחרון. כעת, במועדון החליטו להישאר לילה נוסף בעיר בה שיחקו במשחק החוץ ורק בבוקר להמריא ליעד הבא. "הדבר הכי חשוב כדי להחלים הוא שינה טובה" אמר המאמן האתלטי של הקאבס, סטיב ספירו. "אין דבר טוב מזה, ועבור חבורה של אנשים שלוקחת את הגוף שלה למקומות הכי רחוקים, יכולה להיות לנו הטכנלוגייה הכי טובה בעולם, אבל אין כמו שינה טובה בלילה".

עוד בנושא:

הלילה המופלא של ג'ואל אמביד: "מבחינת כושר משחק, אני ב-69 אחוז"
הצגה היסטורית לג'ואל אמביד מול הלייקרס, קליבלנד ניצחה גם בשארלוט
הנבחר: מעקב הרוקיז על ההתקדמות המטאורית של ג'ייסון טייטום

שחקן קליבלנד קאבלירס לברון ג'יימס. רויטרס
"הזמן לקבל החלטה עוד יגיע, אבל הוא לא עכשיו". לברון ג'יימס/רויטרס

גם לברון ג'יימס בכבודו ובעצמו דיבר על הנושא, ונראה שאהב את ההחלטה החדשה: "אנחנו זקנים, בנאדם" אמר ג'יימס בן ה-33 בראיון אחרי משחק ההפסד נגד יוסטון. "כשיש לנו הזדמנות להישאר ללילה נוסף, אנחנו עושים זאת". ויש משהו במה שלברון אומר, שכן הקאבס היא הקבוצה המבוגרת ביותר בליגה, עם גיל ממוצע של 30.3.

בינתיים, סוכנו של ג'יימס, ריץ' פול, סיפק ראיון מעניין בו דיבר על עתידו של השחקן: "מדברים על העתיד של לברון, ולאן הוא ילך - לוס אנג'לס, מיאמי, דטרויט, או מילווקי. אני, כסוכן, צריך לחשוב עבור לברון. אבל עבורו, ועבור רוב השחקנים, הדבר הכי חשוב הוא לנצח. ברמתו ובגילו, זה מה שצריך לעניין אותו. קליבלנד ניצחו 60 משחקים בעונה והגיעו לגמר 3 עונות ברציפות והוא חייב את זה לארגון ולחבריו לקבוצה. העבודה שלי היא לייעץ לו ולהכין אותו למהלך הבא, אבל בסופו של דבר ההחלטה היא שלו. הזמן לכך עוד יגיע, אבל הוא לא עכשיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully