וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיליפה קוטיניו: "אני משחק באחד מהמועדונים הגדולים בעולם"

שחקנה של ליברפול, שממשיך להיות מקושר למעבר לברצלונה, סיפר שהוא לא מעוניין לעזוב: "אני שמח באנפילד, החיים שלי טובים. אני עובד קשה כדי להשתפר ולהפוך לשחקן שלם יותר"

שחקן ליברפול פיליפה קוטיניו חוגג. רויטרס
מבסוט מהחיים. פיליפה קוטיניו/רויטרס

שחקנה של ליברפול ונבחרת ברזיל, פיליפה קוטיניו, התראיין אתמול (ראשון) בארץ מולדתו לקראת משחק הידידות מחר באצטדיון וומבלי נגד נבחרת אנגליה. כשנשאל על השמועות שקישרו אותו למעבר לברצלונה בינואר, הקשר המוכשר ענה: "אני שמח מאוד באנפילד".

קוטיניו בן ה-25 היה קרוב למעבר לקטאלנים בקיץ האחרון ואף הגיש בקשת העברה רשמית לראשי המייטי רדס. בכל אופן, המעבר לא יצא אל הפועל והקשר מצא עצמו באנפילד לעונה נוספת, כשליברפול מבהירה לו שהיא לא מעוניינת שהוא יעזוב. כעת, כשצצות שמועות על כך שברצלונה תנסה לפנות פעם נוספת בחלון ההעברות החורפי וגם פריס סן ז'רמן עשויה להיכנס לתמונה, הקשר הבהיר שטוב לו במרסיסייד.

"אני משחק באחד מהמועדונים הגדולים בעולם" סיפר, והוסיף: "אני שמח כאן. כרגע חשוב לי להתרכז בנבחרת ולאחר מכן בקבוצה. החיים שלי טובים. בכל יום אני עובד טוב יותר כדי להשתפר ולהפוך לשחקן שלם יותר". קוטיניו החמיץ את תחילת העונה עם פציעה בגב, אך מאז חזר היישר להרכב של יורגן קלופ וכבש 2 שערים ב-5 משחקי ליגה. הוא מרשים גם במסגרת האירופית, כשבליגת האלופות הוא כבש נגד ספרטק מוסקבה ומאריבור.

עוד בנושא:

1,250 הופעות: השוער ששבר את השיא האגדי של פיטר שילטון
מנצ'סטר יונייטד: פול פוגבה צפוי לחזור למגרשים אחרי פגרת הנבחרות
שלושער, שני בישולים והיסטוריה: 10 שנים לקונצרט של יוסי בניון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully