וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד הביסה את קוסטה ריקה 0:5 במשחק ידידות, צמד לדויד סילבה

החבורה של ג'ולן לופטגי דילגה מעל היריבה החלשה ממרכז אמריקה. ג'ורדי אלבה, אלברטו מוראטה ואנדרס אינייסטה עזרו לקשר מנצ'סטר סיטי וניצלו תצוגה הגנתית מביכה של הטיקוס

שחקני נבחרת ספרד, אלברו מוראטה, דויד סילבה, ג'ורדי אלבה. רויטרס
כל הכובשים בתמונה אחת/רויטרס

נבחרת ספרד גברה הערב (שבת) 0:5 על קוסטה ריקה במשחק ידידות קליל במיוחד במלאגה. אלופת העולם לשעבר למעשה החלה בהכנות למונדיאל 2018, אחרי שהבטיחה את ההעפלה אליו בחודש שעבר. בצד התוצאה עמדו שני דברים שמעט העיבו: ג'רארד פיקה שוב שמע לא מעט קריאות בוז כלפיו ואיסקו נפצע במחצית השנייה והוחלף אחרי עבירה גסה.

עוד בנושא:

מונדיאל 2018: דנמרק ואירלנד נפרדו ב-0:0 בפלייאוף
מונדיאל 2018: מרוקו וטוניסיה עלו מהאזור האפריקאי
ידידות: ארגנטינה ניצחה את רוסיה 0:1 משער של אגוארו

החבורה של ג'ולן לופטגי נהנתה מתצוגה הגנתית רעה של הטיקוס ועלתה ליתרון כבר אחרי שש דקות; כדור רוחב של דויד סילבה חתך את הרחבה הקוסטה ריקנית והגיע לג'ורדי אלבה שנעץ אותו ברשת.

אלברו מוראטה כבש את השער השני בדקה ה-23, אחרי התקפה מרהיבה של הספרדים בסגנון טיקי-טאקה, והשמטה של השוער האורח דני קרבחאל לרגליו של חלוץ צ'לסי.

דויד סילבה קבע 0:3 מקרוב בדקה ה-51, אחרי שפרנסיסקו קאלבו ניסה להרחיק, אבל בעט על חברו לנבחרת, אוסקר דוארטה. שלוש דקות לאחר מכן זה כבר 0:4, אחרי שסילבה חטף כדור ובעט כדור שטוח שחמק מתחת לידיים של קרבחאל.

אחרי הרביעי ספרד הורידה רגל מהגז, אבל בדקה ה-74 אנדרס אינייסטה החליט לאיים ומצא את ה-0:5. קשר ברצלונה בעט מ-20 מטר, קרבחאל שוב ראה את הכדור מתחת לידיים שלו והוציא כדור מחמישי מהרשת.

שחקן נבחרת ספרד, ג'ורדי אלבה. רויטרס
אלבה חוגג את הראשון/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully