וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: נבחרת ארגנטינה גברה על רוסיה 0:1

האלביסלסטה היו עדיפים על מארחת המונדיאל באצטדיון האולימפי במוסקבה. בדקה ה-86 נגח סרחיו אגוארו מקרוב את תוצאת המשחק וחגג את שערו ה-35 במדי הנבחרת, אחד יותר ממראדונה

שחקני נבחרת ארגנטינה חוגגים. רויטרס
זה הלך קשה. ארגנטינה חוגגת/רויטרס

בעוד ברחבי היבשת עדיין מתקיימים משחקי מוקדמות שיעניקו כרטיסים אחרונים למונדיאל 2018, קיבלו חובבי הכדורגל העולמי גם מספר משחקי הכנה מסקרנים היום (שבת). בראשון, גברה ארגנטינה 0:1 על רוסיה. בהמשך תארח ספרד את קוסטה ריקה.

seperator

רוסיה - ארגנטינה 1:0

חורחה סמפאולי בחר לפתוח בהרכב חזק באצטדיון האולימפי במוסקבה, עם ליאונל מסי, אנחל די מריה וסרחיו אגוארו בחלק הקדמי. המחצית הראשונה היתה די חלשה. ארגנטינה היא זו ששלטה, ועל סף הירידה לחדרי ההלבשה גם כמעט מצאה את הרשת, אך איגור אקינפייב הדף יפה את הבעיטה הנאה של סרחיו אגוארו מהאוויר. בדקה ה-49 הגיע מסי למצב מצוין, כשמצא עצמו לבדו מול אקינפייב, הקפיץ מעל השוער הרוסי אך קונסטנטין ראוש הציל מקו השער. השער המיוחל הגיע סוף סוף בדקה ה-86, כשכריסטיאן פאבון קיבל מסירה ממסי והכניס כדור רוחב לאגוארו, שנעצר בפעם הראשונה על ידי ההגנה אך נגח את הריבאונד פנימה וקבע את תוצאת המשחק. היה זה שערו ה-35 של קון בנבחרת, אחד יותר מדייגו מראדונה, מה שמציב אותו במקום השלישי בכל הזמנים, בצוותא עם הרנן קרספו (המובילים: מסי עם 61, גבריאל באטיסטוטה עם 54). ביום שלישי תפגוש ארגנטינה את ניגריה למשחק הכנה נוסף.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
חלוץ נבחרת ארגנטינה סרחיו אגוארו. רויטרס
הכריע. אגוארו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully