וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשבת: בכורה למאור על הקווים נגד נס ציונה, מכבי תל אביב באשדוד

10.11.2017 / 16:03

הפועל ירושלים, אחרי פיטוריו של קציקאריס, תקווה לא להתקשות נגד הכתומים (21:00, ספורט 5). לוקאס לא נרשם, טימור בספק. דשון תומאס ונוריס קול מחוץ לסגל הצהובים (18:45, ספורט 5)

מאמן הפועל ירושלים מודי מאור. נועם מושקוביץ
המבחן הגדול הראשון. מודי מאור/נועם מושקוביץ

משחקי המחזור השישי בליגת העל ייצאו מחר (שבת) לדרך עם משחקים של שתי מוליכות הטבלה. מכבי תל אביב, הראשונה, אחרי ניצחון גדול על ריאל מדריד בבית, תנסה לא למעוד במשחק החוץ נגד מכבי אשדוד החסרה. הפועל ירושלים, אחרי פיטוריו של פוטיס קציקאריס והחלפתו במודי מאור, תארח את עירוני נס ציונה.

מכבי אשדוד - מכבי תל אביב (18:45, ספורט 5)

הנדנדה של מכבי אשדוד המשיכה גם בשבוע שעבר, והקבוצה של בראד גרינברג שמרה על המסורת לפיה אחרי כל ניצחון מגיע הפסד ולהיפך, עם הפסד ביתי כואב לעירוני נס ציונה. אשדוד תגיע למשחק נגד מכבי תל אביב בסגל חסר בעקבות הפציעה של ג'ראלד לי, שייעדר בחודש וחצי הקרובים אחרי שקרע את המיניסקוס, ובלי גוני יזרעאלי ששוחרר וחתם במכבי חיפה. עם תנאי הפתיחה הקשים הללו ינסו בעיר הנמל להתמודד ולנצח את מכבי תל אביב, משימה שבה עמדו במחזור הנעילה של העונה שעברה.

פתיחת העונה המוצלחת של מכבי תל אביב המשיכה גם אתמול, כשהצהובים ניצחו את ריאל מדריד, אחת הקבוצות החזקות ביבשת, במשחק נהדר ביד אליהו, והציבו את עצמם בצמרת היורוליג אחרי שישה מחזורים. המשחק מול אשדוד פותח שבוע אינטנסיבי עבור הקבוצה של נבן ספאחיה - שלושה משחקים בשישה ימים - כשביום שלישי תארח את אפס אנאדולו ביורוליג ויומיים לאחר מכן תתארח במוסקבה אצל חימקי. ספאחיה צפוי שוב לחלק את דקות המשחק, כשנוריס קול ודשון תומאס יישארו מחוץ לסגל ויובל זוסמן וכרם משעור שלא שיחקו ביורוליג אמורים לקבל דקות משמעותיות, כמו גם הקפטן איתי שגב. המטרה תהיה לשמור על מאזן נקי מהפסדים גם אחרי המשחק באשדוד.

שחקן מכבי תל אביב יובל זוסמן. ברני ארדוב
צפוי לקבל הרבה דקות. יובל זוסמן/ברני ארדוב

הפועל ירושלים - עירוני נס ציונה (21:00, ספורט 5)

סוף השבוע הסוער שעובר על הפועל ירושלים יגיע לסיומו במשחק הביתי נגד עירוני נס ציונה, משחק ממנו תקווה האלופה לצאת מחוזקת לקראת המשחק החשוב ביורוקאפ בשבוע הבא. אמש פיטרה ירושלים את המאמן פוטיס קציקאריס אחרי פתיחת עונה חלשה באירופה, ואת מקומו תופס עוזר המאמן מודי מאור, שאמנם הדריך משחק אחד בעונה שעברה בהיעדרו של סימונה פיאניג'ני אך יעמוד לראשונה כמאמן ראשי במשחק בוגרים על הקווים. בירושלים לא רשמו עדיין באיגוד הכדורסל את הגארד קיילין לוקאס, שערך בכורה באירופה נגד גלאטסראיי, מאחר ורישום כזה ישאיר אותם עם אפשרות חילוף אחת עד לסיום העונה, חמישה חודשים לפני תום מועד ההעברות. בר טימור, שלא שיחק בשלושת המשחקים האחרונים, נמצא בספק גם להתמודדות הזאת.

הרבה מאוד לחץ השתחרר בעירוני נס ציונה אחרי הניצחון המשמעותי על מכבי אשדוד ביום שני האחרון, ניצחון שנתן אוויר לשחקנים של נדב זילברשטיין לפני רצף המשחקים הקשה שעומד לפניהם. נס ציונה קיבלה במשחק יכולת שיא משני שחקנים - דקוואן קוק, שעושה הרושם כי הופך לבאנקר של הכתומים, וגולן גוט שרשם שיא קריירה עם 21 נקודות כולל 6 מ-6 מחוץ לקשת. בנס ציונה באים כאנדרדוג גדול למשחק בבירה, ויקוו להפוך לקבוצה הישראלית השנייה שמנצחת בארנה, מקום בו לא ניצחו עדיין בליגת העל. רביב פיטשון, שסובל מפציעה בגב, ייעדר.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully