וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוועד האולימפי הישראלי: "נדהמנו מהטענות נגד אלכס גלעדי, הוא איש שתרם רבות לספורט הישראלי"

9.11.2017 / 9:29

בוועד האולימפי הישראלי הגיבו להאשמות נגד חבר הוועד האולימפי הבינלאומי, שהתפטר השבוע מתפקידו כנשיא קשת בעקבות העדויות על מקרי אונס והפרסומים על כך שהציע הצעות מגונות לעיתונאיות

אלכס גלעדי חבר הוועד האולימפי הבינלאומי. ברני ארדוב
אלכס גלעדי בוועד האולימפי הישראלי/ברני ארדוב

גם בעולם הספורט עוקבים מקרוב אחרי ההתפתחויות בפרשת אלכס גלעדי, שמכהן כחבר בוועד האולימפי הבינלאומי מאז 1994. אחרי שהודיע כי הוא עוזב זמנית את תפקידו כנשיא קשת בעקבות העדויות האחרונות על מקרי אונס והפרסומים מהשבוע האחרון על כך שהציע הצעות מגונות לעיתונאיות אושרת קוטלר ונרי ליבנה, הגיבו הבוקר (חמישי) בוועד האולימפי הישראלי לפניית וואלה! ספורט בנושא.

"אלכס גלעדי הוא איש רב פעלים שתרם רבות לאורך השנים לספורט הישראלי ולתנועה האולימפית", נמסר מן הועד האולימפי בישראל. "נדהמנו מהטענות שהושמעו כנגדו ואנו מקווים שלא נפל פגם בהתנהלותו בנושאים אישיים. הוועד האולימפי בישראל מוקיע כל גילוי של הטרדה מינית וימשיך לפעול כדי לאפשר סביבת אימונים ופעילות מוגנת ובטוחה לכל ספורטאי וספורטאית".

מהוועד האולימפי הבינלאומי נמסר בתגובה לפנייה של מספר כלי תקשורת בנושא: "קצין תלונות האתיקה בוחן את הסיטואציה וידווח בנושא לועדת האתיקה של הוועד האולימפי הבינלאומי".

כזכור, בחדשות עשר נחשף כי אשת תקשורת לשעבר מאשימה את גלעדי באונס. האישה, שעברה בדיקת פוליגרף ונמצאה דוברת אמת, טענה שגלעדי כפה עליה יחסי מין בזמן שהייתה מועמדת להגיש תכנית לפני כ-20 שנה. מגלעדי נמסר בתגובה: "מדובר בפרסום שקרי משולל כל יסוד. אני מכחיש את הדברים מכל וכל. מעולם לא כפיתי את עצמי על אישה כלשהי והדברים המתוארים לא אירעו מעולם. פרסום הדברים מהווה דיבה ולשון הרע ועל כן פניתי הערב לעורכי דיני בישראל בבקשה לנקוט את כל הצעדים הנדרשים מול גל הפרסומים המכפיש הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully