וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביעי ביורופקאפ: בני הרצליה מארחת את אלבה פהרוואר

7.11.2017 / 20:38

עם שישה הפסדים רצופים בכל המסגרות תנסה הקבוצה של מיקי גורקה לעצור את המשבר כשתארח את האלופה ההונגרית (19:30, ספורט 5) כשהפסד יציב אותה בעמדה בעייתית להעפלה לשלב הבא

one

בני הרצליה תארח מחר (רביעי) את אלבה פהראוור ההונגרית במסגרת המחזור הרביעי בשלב הבתים של היורופקאפ (19:30, שידור ישיר בספורט 5). הקבוצה של מיקי גורקה מדורגת במקום השני בבית ו' של המפעל במאזן של ניצחון אחד ושני הפסדים, בדיוק כמו יריבתה וטמוסקי מינסק הבלארוסית, המדורגות במקום השלישי והרביעי, כשרק שתי הראשונות בתום הסיבוב השני תעפלנה לשלב הבתים השני.

הרצליה מגיעה למשחק בעיצומו של משבר. הקבוצה של מיקי גורקה הפסידה את שלושת משחקיה האחרונים באירופה וארבעת משחקיה האחרונים בליגה, כשביום שבת האחרון היא התפרקה ברבע האחרון נגד הפועל תל אביב בדרך לתבוסה ביתית. בהרצליה לא חיכו יותר מדי, ויומיים לאחר המשחק הודיעו על שחרורו של שחקן הפנים חליל קנאסביץ', שפתח את עונתו השנייה במועדון, ועד שיגיע זר חדש לשרון, ישחקו בקבוצה עם ארבעה זרים.

למשחק מחר חשיבות גדולה עבור הרצליה, שכן הפסד יציב אותה בעמדה בעייתית מאוד לעלייה, אך אם תשכיל לנצח תפתח פער על האלופה ההונגרית, אותה ניצחה בצורה משכנעת במשחק הראשון בחוץ. אוהדי הקבוצה הוזמנו להגיע למשחק על ידי הודעות מייל אליהם צורפו כרטיסים כשהמטרה ליצור אווירה ביתית במשחק החשוב.

שחקן בני הרצליה שון דאוסון. ברני ארדוב
אולי הפעם. דאוסון/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully