וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה ערערה לבית הדין העליון כנגד הרחקת עדן בן בסט

6.11.2017 / 16:00

כצפוי, במועדון התלוננו על ה"התחזות" של אלקסלסי: "בן בסט צריך לחזור ולשחק אחרי הפגרה, המצלמות הוכיחה שלא היתה פגיעה בשוער". קלינגר: "יש פה רמאות". כץ ימריא לארה"ב ברביעי

שחקן הפועל חיפה עדן בן בסט מורחק. ברני ארדוב
הפועל חיפה לא מוותרת. בן בסט/ברני ארדוב

עכשיו זה רשמי: הפועל חיפה ערערה לבית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל בגין הרחקת עדן בן בסט והתחזות שוער מכבי נתניה, גולן אלקסלסי. כזכור, בהפועל חיפה החליטו להגיש תלונה על החלטות השיפוט במשחק מול מכבי נתניה וכן על שוער נתניה עצמו בטענה שהתחזה והוביל לשליפת כרטיס צהוב שני ואדום. "בן בסט צריך לחזור לשחק אחרי הפגרה. מצלמות הטלוויזיה הוכיחו כי לא הייתה פגיעה בשוער וריינשרייבר טעה", אמרו במועדון. ניר קלינגר הגיב על האירועים כשאמר: "האדום זה הזיה אחת גדולה, אם לא הייתה נגיעה בשוער, ולא הייתה, אז הייתה פה רמאות".

באיגוד השופטים ממשיכים לגבות את הקוון דן אוצ'ניק, אך בהפועל חיפה ישנו כעס רב על הקוון שלטענת דורון אוסידון רמז לו כי יפגע בקבוצה בשל העובדה שלא אפשר לו להיכנס בעבר לאחד המועדונים שהוא מנהל. "זו התבטאות חמורה. חבל מאוד שהאיגוד מתעלם", אמרו במועדון. הבעלים יואב כץ ימריא ביום רביעי לארצות הברית, ומשם הוא ימשיך לנהל את ענייני הקבוצה במהלך הפגרה.

עוד בנושא:

יואב כץ: "דן אוצ'ניק היה צריך להשעות את עצמו, נתניה קיבלה עזרה מהשופטים"
הפועל חיפה: אוסידון התלונן באיגוד. אמר לשופט: "הקוון הכשיל אותך"
עימות חריף בין דורון אוסידון לקוון דן אוצ'ניק: "אגיש תלונה במשטרה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully