וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואב כץ: "דן אוצ'ניק היה צריך להשעות את עצמו, נתניה קיבלה עזרה מהשופטים"

הבעלים של הפועל חיפה תקף את היחס לו זוכה קבוצתו מהשופטים בתוכנית הפייסבוק של יניב טוכמן וחמי אוזן: "הקוון לא היה צריך להגיד את מה שאמר. כבר שנה וחצי לא שרקו פנדל לזכותנו"

בעלי הפועל חיפה יואב כץ. יוסי ציפקיס
"הערה לא במקום". יואב כץ/יוסי ציפקיס

הבעלים של הפועל חיפה יואב כץ יוצא למתקפה חריפה נגד איגוד השופטים. זאת על רקע הטענה של נציג הבעלים דורון אוסידון לפיה הקוון דן אוצ'ניק אמר לו במשחק מול מכבי נתניה: "לא עברתי סלקציה באחד ממועדוני הלילה שלך, עכשיו אראה לך מה זה". במשחק עצמו נגד הפועל חיפה נשרק במהלך המשחק פנדל שנוי במחלוקת ובנוסף הורחק משורותיה עדן בן בסט, בעוד החלטה שגויה.

יואב כץ התייחס לדברים בתוכנית הפייסבוק של חמי אוזן ויניב טוכמן היום (ראשון) ואמר: "אני לא רואה את זה בבדיחות הדעת. אם בארצות הברית אני אגיד למישהו בצחוק שאני רוצה שהבית שלי יישרף בשביל לקבל את כספי הביטוח אני אשב על זה בכלא. הקוון הזה היה צריך לפסול את עצמו אם יש לו טענה כלשהי לדורון אוסידון. זו הערה לא במקום. לכל המאוחר הוא היה צריך לפסול את עצמו אחרי שאמר את הדברים".

עוד בנושא
הפועל חיפה: אוסידון התלונן באיגוד. אמר לשופט: "הקוון הכשיל אותך"
עימות חריף בין דורון אוסידון לקוון דן אוצ'ניק: "אגיש תלונה במשטרה"
דראפיץ': "חזרנו לכדורגל שלנו". קלינגר: "הייתה רמאות של השוער"

יו"ר הפועל חיפה דורון אוסידון. מגד גוזני
מקבל גיבוי מכץ. דורון אוסידון/מגד גוזני

כץ גם תקף את יחס השופטים להפועל חיפה ואמר: "כבר שנה וחצי לא קיבלנו שום פנדל. זה מראה שקל לשרוק נגד קבוצה קטנה ולא מול מכבי תל אביב או הפועל באר שבע. הקבוצה הטובה יותר ניצחה? הקבוצה שקיבלה יותר עזרה מהשופטים והיא נתניה ניצחה. הם החזיקו יותר בכדור אבל לא הגיעו למצבים. עד הפנדל הם לא בעטו אף כדור לשער שלנו. הם היו מצוינים, אבל לקבל עזרה מהשופט במשחק כזה קריטי זה לא סימפטי".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully