וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסן ונגר: "רמת השופטים יורדת בכל עונה, סטרלינג יודע לצלול"

מאמן ארסנל זעם על צוות השיפוט בהפסד 3:1 למנצ'סטר סיטי: "לא היה פנדל והשער השלישי היה בנבדל. השופטים לא עובדים מספיק קשה". פפ גווארדיולה: "אנחנו עוד יכולים להשתפר"

מאמן מנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה. רויטרס
"אין ספק שהניצחון הגיע לנו". פפ גווארדיולה/רויטרס

מנצ'סטר סיטי המשיכה היום (ראשון) את פתיחת העונה המרשימה שלה עם ניצחון 1:3 ביתי על ארסנל. שחקניו של פפ גווארדיולה רשמו ניצחון ליגה תשיעי רצוף ושברו שיא מועדון שנשמר מ-1947, אך נראה שהמשחק הספציפי הזה ייזכרו בעיקר טעויות צוות השיפוט, שאישר שער שנכבש מעמדת נבדל והעניק לסיטי פנדל שספק היה.

המאמן המנצח, פפ גווארדיולה אמר בסיום: "יצרנו המון מצבים ונגד ארסנל, זה לא נגמר עד שזה לא נגמר. בהתחשב בעובדה ששיחקנו משחק בליגת האלופות בשבוע שעבר, נראינו חזקים מאוד. אין ספק שהניצחון הגיע לנו, עכשיו אני מאחל לשחקניי שיהיו בריאים גם אחרי פגרת הנבחרות. אנחנו יכולים להשתפר. אנחנו משחקים טוב והכדורגל משמח אותנו. לא משנה מה קרה בעבר, אנחנו נצטרך להמשיך ולעבוד. ניצחנו העונה כבר את צ'לסי, ליברפול וארסנל, שהן יריבות ישירות לאליפות, ואנחנו רק בנובמבר".

עוד בנושא:

מנצ'סטר סיטי ניצחה 1:3 את ארסנל
טוטנהאם ניצחה 0:1 את קריסטל פאלאס
יורגן קלופ: "שינינו גישה, העליתי הרכב שמתאים לצאת למתפרצות"

מאמן ארסנל ארסן ונגר. רויטרס
"ההחלטות שהשופטים לוקחים לא נכונות". ארסן ונגר/רויטרס

מאמן ארסנל, ארסן ונגר לא היה מרוצה: "השופטים לא עובדים מספיק קשה. רמתם יורדת בכל עונה, ההחלטות שהם לוקחים פשוט לא נכונות. לדעתי לא היה פנדל. אנחנו כבר יודעים שסטרלינג יודע לצלול, הוא עושה זאת היטב. השער השלישי היה בנבדל, זה היה מובן לכולם. במצב של 2:1 חזרנו למשחק והיינו בעניינים. היה לנו זמן למצוא שוויון אבל השער השלישי די גמר את המשחק".

עוד לפני תחילת המשחק, סרחיו אגוארו, שכבש את שערו ה-178 עבור הסיטיזנס במשחק ליגת האלופות נגד נאפולי והפך למלך שערי המועדון בכל הזמנים, קיבל כבוד. לפני שהמשחק יצא לדרך נערך לכבודו טקס בו גם הוגש לו גביע, אותו הוא קיבל מאגדת המועדון מייק סאמרבי ובטי קוגיל, בתו של אריק ברוק אשר החזיק בשיא במשך 78 שנים.

עוד באותו נושא

אנגליה: מנצ'סטר סיטי ניצחה 1:3 את ארסנל

לכתבה המלאה
שחקן מנצ'סטר סיטי סרחיו אגוארו מקבל פרס על היותו מלך השערים של המועדון בכל הזמנים. רויטרס
זכה לכבוד. סרחיו אגוארו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully