וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פטר בוס בדרך החוצה מדורטמונד? "לא שיחקנו כמו קבוצת צמרת"

השוורצגלבן הפסידו בבית לבאיירן מינכן והמשבר עלול להוביל לפרידה מהמאמן ההולנדי, שביקר את שחקניו. אריאן רובן שבר שיא מועדון וחגג את המהפך: "לפני חודש הייתי אומר לכם שאתם משוגעים"

פטר בוס מאמן בורוסיה דורטמונד. GettyImages
המשבר העמוק יוביל לפרידה? בוס/GettyImages

מי זוכר את פתיחת העונה המאכזבת של באיירן מינכן? ב-4 באוקטובר דורטמונד הייתה בפער של חמש נקודות מבאיירן בפסגת הליגה הגרמנית, ואתמול (שבת), בדיוק חודש אחרי, באיירן ניצחה את דורטמונד 1:3 ופתחה ממנה פער של שש נקודות (וארבע נקודות מהשנייה ר.ב לייפציג). הצהובים-שחורים סגרו משחק ליגה רביעי ברציפות ללא ניצחון, בעוד הבווארים השיגו ניצחון ליגה רביעי ברציפות מבלי לספוג מאז הגעתו של יופ היינקס. דורטמונד החזיקה במאזן של 41 משחקי בית רצופים ללא הפסד, אבל אתמול הקבוצה של פטר בוס ספגה הפסד ליגה ביתי שני ברציפות (אחרי שנוצחה 3:2 על ידי ר.ב לייפציג), ולנוכח האכזבה הגדולה בליגת האלופות, אין ספק שהלחץ גובר על המאמן ההולנדי.

אחד מכוכבי הניצחון הוא ללא ספק אריאן רובן, שאתמול רשם ציון דרך מרשים, כשהפך לכובש הזר (שלא נולד בגרמניה) המצטיין בתולדות המועדון, עם 93 שערים. רובן ההולנדי עבר את ג'ובאני אלבר, לא רע עבור שחקן כנף שהגיע לבאיירן רק ב-2009, אחרי שעבר קריירה עשירה באירופה. רובן גם מחזיק במאזן של 59 בישולים ב-177 משחקים. "חזרנו למסלול, אבל חייבים להישאר עם רגליים על הקרקע", אמר רובן בסיום, "אנחנו יכולים לשמוח עכשיו, כי מאז שהגיע המאמן החדש... היינו בפיגור חמש מדורטמונד, ועכשיו אנחנו מובילים עליה בשש נקודות, אם הייתם אומרים לי את זה לפני שלושה או ארבעה שבועות, הייתי אומר שאם משוגעים. אבל עשינו את זה, ויכולים להיות מסופקים".

המאמן המנצח יופ היינקס, שממשיך להרשים מאז החזרה שלו במקום קרלו אנצ'לוטי המפוטר, סיכם: "אני חושב ששיחקנו נהדר, מול יריבה מאוד חזקה. היו להם שלושה מצבים מצוינים, אבל סוון אולריך השאיר אותנו בעניינים. עשינו מחצית ראשונה מאוד טובה, היינו מלאי מוטיבציה ומאוד רצינו את זה. מגיעות מחמאות לקבוצה שלי. כשאתה משחק מול יריבה כמו דורטמונד, אתה צריך להפגין את הכדורגל הכי טוב שלך וזה מה שעשינו".

עוד בנושא:

באיירן מינכן ניצחה 1:3 בחוץ את בורוסיה דורטמונד

רוברט לבנדובסקי שחקן באיירן מינכן עם אריאן רובן. רויטרס
המהפך הגדול של באיירן. רובן ולבנדובסקי שוב שולטים בליגה/רויטרס

בוס אמר בסיום: "לא שיחקנו כמו קבוצת צמרת במשחק הזה. באיירן הייתה עדיפה בבירור במחצית הראשונה, רדפנו אחריהם כל הזמן והגענו באיחור לכל כדור. היינו רחוקים מדי מהם. תיכננו לשחק בצורה חכמה יותר, אבל זה לא עבד, למרות שהיו לנו מצבים טובים. במחצית השנייה היינו קרובים יותר ובאמת היה משחק אמיתי, אנחנו מסוגלים להתמודד איתם. ספגנו שערים כי השארנו להם יותר מדי שטחים פנויים ברחבה ואסור שזה יקרה מול באיירן. יש לנו עוד הרבה זמן להשיג אותם בטבלה, העונה עוד ארוכה. בתחילת העונה הראינו שאנחנו יכולים לשחק כדורגל טוב וגם במחצית השנייה היום ראו את זה. אני חושב שפוליסיץ', יחד עם האוהדים, היה המצטיין שלנו. הקהל תמך בנו גם ב-3:0 והיה מדהים".

כריסטיאן פוליסיץ' מדורטמונד הודה בסיום: "לא באנו מוכנים למחצית הראשונה, בכלל לא, באיירן עשתה על המגרש מה שהיא רוצה, מצאה שטחים, ולא היינו מוכנים. במחצית השנייה היינו קצת יותר נחושים, אבל זה לא הספיק".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully