וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: רג'י באקנר חתם עד לסיום העונה

28.10.2017 / 18:46

הסנטר האמריקאי (26, 2.06) חוזר למכבי חיפה שפתחה את העונה בצורה לא טובה. מחזיק בעונש השעייה משני משחקים מסיום העונה שעברה באילת. עופר רחימי: "מאמינים שימשיך את גרף השיפור שלו"

one

מכבי חיפה הודיעה הערב (שבת) על החתמתו של הסנטר רג'י באקנר עד לסיום העונה. באקנר, ששיחק במועדון לפני שנתיים ואשתקד בהפועל אילת יצטרף לאימוני הקבוצה אחרי התבוסה הקשה למכבי ראשון לציון אמש, אך לא יוכל לערוך את הופעת הבכורה שלו בליגה בקרוב. הסנטר מחזיק בעונש הרחקה משני משחקים בפועל מסיום העונה שעברה, ומהרגע שחיפה תצליח לרשום אותו באיגוד העונש יחל. אם חיפה תצליח להעבירו עד יום שני, קרי תעביר אותו את הבדיקות הרפואיות בארץ בזמן, הוא יוכל לשחק במחזור השישי בעוד שבועיים.

"רג'י הוא גבוה מוכשר, שיעזור לנו מאוד בצבע", אמר מאמן הירוקים, עופר רחימי. "אנחנו מאמינים שהוא ימשיך את גרף השיפור שלו, בעונתו השלישית בארץ".

ג'ף אלן הפועל תל אביב מול רג'ילנד באקנר מכבי חיפה. ברני ארדוב
סיבוב שני בחיפה. באקנר/ברני ארדוב

באקנר (26, 2.06) הגיע לחיפה בקיץ 2015 והראה הרבה מאוד כישרון לצד נטייה מופרזת להסתבך בבעיות עבירות. ב-30 משחקים בירוק הוא רשם 8.4 נקודות ו-4.4 ריבאונדים למשחק. אשתקד הגיע להפועל אילת, עזר לקבוצה לסיים במקום השני את העונה הסדירה ורשם ב-33 משחקים 10.2 נקודות ו-6.2 ריבאונדים בממוצע.

בחיפה היו מאוכזבים מאוד מהיכולת של הקבוצה בהפסד למכבי ראשון לציון אמש, והגעתו של באקנר, למרות העובדה שיוכל לשחק במקרה הטוב בעוד שבועיים, תתן קצת אוויר לנשימה לצוות המקצועי. במועדון שוקלים לבצע שינויים נוספים בסגל, כשאחד המאכזבים הגדולים עד כה הוא וויל גרייבס, שפתח את עונתו הרביעית ברוממה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully