וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: באיירן מינכן ניצחה 0:2 את ר.ב. לייפציג, לבנדובסקי נפצע

האלופה טיפסה לראשונה העונה למקום הראשון בבונדסליגה בזכות שערים של חאמס רודריגס (19) ורוברט לבנדובסקי (38), שנטש לפני ההפסקה. דורטמונד הדועכת הפסידה 4:2 אצל האנובר

שחקני באיירן מינכן חוגגים. GettyImages
שוב הם בפסגה. שחקני באיירן חוגגים/GettyImages

המחזור העשירי בבונדסליגה יצא לדרך אמש (שישי) עם 1:1 בין מיינץ לאיינטרכט פרנקפורט. בשבת, בורוסיה דורטמונד הפסידה 4:2 אצל האנובר ולאחר מכן, האלופה באיירן מינכן העפילה לפסגה לראשונה העונה, עם 0:2 על סגניתה בעונה שעברה, ר.ב. לייפציג.

שחקני איינטרכט פרנקפורט. רויטרס
שחקני פרנקפורט חוגגים את שער היתרון/רויטרס

מיינץ - איינטרכט פרנקפורט 1:1

המשחק בין שתי השכנות הסתיים ללא הכרעה. שטפן בל כבש שער עצמי חסר מזל בדקה ה-37 וזה סידר לאיינטרכט פרנקפורט יתרון בחוץ, אבל שער של סואט סרדאר בסיומת נהדרת בדקה ה-71 קבע חלוקת נקודות. טאלב טואטחה לא נכלל בסגל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
פטר בוס מאמן בורוסיה דורטמונד. AP
הקבוצה שלו במשבר. בוס/AP

האנובר - בורוסיה דורטמונד 2:4

הקבוצה של פטר בוס הובילה את הבונדסליגה מפתיחת העונה, אבל ההפסד הזה מעמיק עוד יותר את המשבר שלה והיא עם נקודה בודדת בשלושה מחזורים. האנובר מצדה, קטעה רצף של שלושה הפסדי בית נגד דורטמונד עם ניצחון מרשים וכעת הפער בין שתי הקבוצות עומד על שתי נקודות בלבד.

ג'ונתאס כבש את הראשון של האנובר עם פנדל מדויק בדקה ה-20, אבל היתרון החזיק רק שבע דקות עד שדן אקסל זגאדו כבש מעשרה מטרים. חמש דקות להפסקה, ג'ונתאס הפך למבשל עם כדור רוחב ששלח אילאס בבו לרשת, אך האורחים שוב הגיבו במהרה ובדקה ה-52 אנדריי ירמולנקו מצא את הרשת. לצערו של זגאדו, המשחק שלו, שהתחיל עם שער, הסתיים במפח נפש, כאשר הוא ביצע בדקה ה-59 עבירה כאשר היה האחרון בדרך לשער. לא רק שהצרפתי בן ה-18 ראה אדום ישיר ומוצדק, הוא גם ראה את פליקס קלאוס שולח את הכדור החופשי לרשת וקובע יתרון שלישי במשחק להאנובר. ארבע דקות לסיום, השווצרגלבן עלו למעלה בניסיון להשוות, מה שאפשר לבבו לדהור חצי מגרש ולהשלים צמד שהבטיח את הניצחון.

באיירן מינכן - ר.ב. לייפציג 0:2

באמצע השבוע ניצחה באיירן אצל לייפציג בפנדלים בגביע והערב השלימה עליה דאבל ועל הדרך, עלתה לראשונה העונה למקום הראשון בטבלה, אותו היא מכירה טוב כל כך. המשחק נפתח עם רגע של מחלוקת, כאשר בדקה ה-13 ווילי אורבן הכשיל את אריאן רובן ובעזרת מצלמות הטלוויזיה, השופט בחר להוציא לו אדום ישיר. בעשרה שחקנים, לסגנית האלופה לא היה הרבה מה להציע מול החבורה של יופ היינקס, שממשיך להבריק מאז חזרתו למועדון. בדקה ה-19 רובן מצא בכדור רוחב את חאמס רודריגס והקולומביאני כבש בנגיעה רכה ובדקה ה-38, כדור עומק מבריק של חאבי מרטינס לרוברט לבנדובסקי הפך לשני של הבווארים. לצערה של באיירן, רגע לפני ההפסקה נפגע החלוץ הפולני האדיר בשריר הירך האחורי והוחלף בארתורו וידאל וכעת, באיירן, שתתארח בשבוע הבא אצל דורטמונד, תתפלל שלא מדובר בפציעה חמורה מדי.

seperator

משחקים נוספים

הופנהיים - בורוסיה מנשנגלדבאך 3:1
להופנהיים: קרם דמירבאי (25). לגלדבאך: תורגן הזאר (61), מתיאס גינטר (79), יאניק וסטגארד (82)

הרטה ברלין - המבורג 1:2
להרטה: ניקלאס סטארק (17), קרים רקיק (49). להמבורג: יאן-פייט ארפ (73)

שאלקה - וולפסבורג 1:1
לשאלקה: נביל בנטאלב (43 בפנדל), לוולפסבורג: דיבוק אוריגי (93)

באייר לברקוזן - קלן 1:2
ללברקוזן: לאון ביילי (54), סוון בנדר (74). לקלן: סרו גוריאסי (23)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully