וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: לוזון יבצע רוטציה בגביע הטוטו, קינן, ורמוט ודמארי יפתחו

לוזון יעלה הרכב משני ברבע הגמר מול הפועל עכו (ג', 21:00, 5 לייב), גם לויטה, לביא ועוואד יקבלו הזדמנות. מבין שחקני ההרכב, רק גרשון, קהת וקוסטדינוב ימשיכו. רוקאביציה ייעדר

רבע הגמרהסתיים24/10/2017
מכבי חיפה
  • קאיו (21)
  • לביא (96)
5:6
  • (68) אוניקאצי
  • (109) אלקרינאווי
הפועל עכו
צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בווידאו: התגובות לאחר הפסדה של מכבי חיפה לבית"ר ירושלים

לאחר ההפסד לבית"ר ירושלים, במכבי חיפה ינסו להתאושש ברבע גמר גביע הטוטו מחר (שלישי, 21:00, ספורט 5 לייב) מול הפועל עכו. המשחק הזה גם יהווה הכנה אחרונה לקראת משחק הליגה בקרית שמונה, שישפיע על עתידו של גיא לוזון. חיפה קיימה את האימון המסכם, ממנו עולה שלוזון יערוך שינויים רבים בהרכב, וייתן הזדמנות בעיקר לשחקנים המחליפים. רז מאיר ודקל קינן יחזרו לחוליית ההגנה, גילי ורמוט, מוחמד עוואד, נטע לביא ועומר דמארי שלא קיבלו הזדמנות ישחקו ב-11. אוהד לויטה, שלא קיבל הזדמנות העונה, יפתח בשער. גם שי בן דוד אמור לפתוח. מי שייעדרו מהמשחק הם כמובן ניקיטה רוקאביציה, אופיר מזרחי ושלומי אזולאי הפצועים. גם עומרי בן הרוש, שנפצע במהלך המשחק האחרון, יישב ביציע.

עוד בנושא:
גיא לוזון שוקל להחזיר את דקל קינן לרוטציה
סינטאיהו סלליך: "אנחנו צריכים לשחק הרבה יותר טוב"
יעקב שחר אחרי ההפסד לבית"ר: "רואה שיפור, מקווה שנמשיך להתקדם"

שוער מכבי חיפה אוהד לויטה. ברני ארדוב
גם הוא יזכה לצ'אנס נדיר. אוהד לויטה/ברני ארדוב

סינטאיהו סלליך אמר לאתר הרשמי: "צריכים ללמוד גם מהמשחקים הפחות טובים שלנו וגם מהמשחקים הטובים שבהם איבדנו נקודות. יש לנו סגל רחב עם שחקנים טובים, דומיננטיים וכישרוניים. אני בטוח שבסופו של דבר נציג את היכולת שמצפים מאתנו. נעשה זאת ביחד עם הקהל, שבא ותומך בנו לאורך כל העונה, גם במשחקי הבית וגם במשחקי החוץ".

בצד השני, אחרי פיטוריו של שלומי דורה ועדיין ללא מאמן חדש, הפועל עכו תנסה להפתיע בגביע הטוטו את הקבוצה היחידה עליה גברה העונה בליגה. למעשה, בנוסף ל-0:2 בליגה, עכו לא הפסידה למכבי חיפה גם במפגש הראשון ביניהן העונה (2:2 בשלב הבתים של גביע הטוטו). פייסל מוליץ', שמצא את הרשת בשני המשחקים הקודמים מול הירוקים, צפוי לפתוח בהרכב.

הרכבי הקבוצות

שופט: עידן לייבה
אצטדיון: חיפה

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully