וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סינטאיהו סלליך: "ההפסד כואב. צריכים לשחק הרבה יותר טוב"

22.10.2017 / 17:16

קשר מכבי חיפה התייחס להפסד לבית"ר ירושלים: "יש לנו את השחקנים כדי להיות קבוצה דומיננטית". במועדון מגבים את המאמן גיא לוזון, אך מעידה בשני המשחקים השבוע תשנה את התכניות

ברני ארדוב

אחרי ההפסד 2:1 לבית"ר ירושלים, מכבי חיפה ערכה היום (ראשון) אימון בוקר אותו העביר עוזר המאמן אסף נימני, כשגיא לוזון צפה כהרגלו מהצד. לוזון לא שוחח עם השחקנים, ונראה כי בקבוצה קיים לחץ מסוים לקראת המשחק מול קריית שמונה בשבת. חיפה תארח מחרתיים את הפועל עכו למשחק אחד במסגרת רבע גמר גביע הטוטו.

רגע לפני, דיבר סיטאיהו סלליך על מצב הקבוצה כשהתראיין לאתר הרשמי. כרגע, נשיא המועדון יעקב שחר לא מתכוון לפטר את גיא לוזון. המאמן ימשיך על הקווים ביום שלישי וגם בשבת, וינסה להחזיר את הקבוצה למסלול הניצחונות שכבר עכשיו ברור שמעידה בצמד המשחקים הללו עלולה לעלות לו במשרה.

"מכבי חיפה זה מועדון גדול שצריך להביא קבוצה מצוינת", אמר סלליך. "יש לנו את השחקנים כדי להיות דומיננטיים ולשחק הרבה יותר טוב. אתמול נגד בית"ר ירושלים אמנם הפסדנו, הפסד שהוא כואב מאוד, אבל הצגנו יכולת טובה. המחצית הראשונה הייתה אחת היותר טובות שלנו העונה. יצרנו מצבים ושיחקנו כדורגל טוב. בסופו של דבר הפסדנו, אבל צריך לקחת את הדרך כדרך ארוכה. צריכים ללמוד גם מהמשחקים הפחות טובים שלנו וגם מהמשחקים הטובים שבהם איבדנו נקודות. יש לנו סגל רחב עם שחקנים טובים, דומיננטיים וכישרוניים. אני בטוח שבסופו של דבר נציג את היכולת שמצפים מאתנו. נעשה זאת ביחד עם הקהל, שבא ותומך בנו לאורך כל העונה, גם במשחקי הבית וגם במשחקי החוץ".

עוד בנושא
מכבי חיפה: יעקב שחר לא מתכוון לפטר את גיא לוזון
ליגת העל: בית"ר ירושלים ניצחה את מכבי חיפה 1:2 בחוץ
מכבי חיפה: הקהל שוב מחה נגד גיא לוזון, המאמן יישאר בתפקידו

סינטאיהו סלליך שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
מאמין בקבוצה. סלליך/ברני ארדוב

"בבית כמעט כל משחק אצטדיון מלא, ובמשחקי החוץ מגיעים אלפי אוהדים שגורמים לנו להרגיש כמו במשחק בית", הוסיף הקשר. "הקהל מאוד משמעותי עבורנו ואנחנו צריכים אותנו מאחורינו. כואב מאוד לראות את הקהל חוזר הביתה מאוכזב לאחר משחקים, גם בגלל איבוד הנקודות וגם בגלל היכולת. אני והשחקנים נשתדל לעשות הכל בשביל להחזיר את הקהל הביתה עם גאווה וחיוך על הפנים. למכבי חיפה יש אוהדים רבים ומגיע להם לחזור הביתה שמחים ומאושרים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully