וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: הקהל שוב מחה נגד גיא לוזון, המאמן יישאר בתפקידו

21.10.2017 / 22:28

הקהל קרא "לא רוצים את לוזון בחיפה" במהלך ההפסד 2:1 לבית"ר ירושלים, אך במועדון מרוצים מהשיפור ביכולת וכרגע לא עוסקים בעתידו. לוזון: "לא יהיה מקום בתקציר לכל המצבים שהגענו. בכדורסל היה נגמר 20 הפרש לנו"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

אולי מעמדו של גיא לוזון המשיך להתערער בקרב אוהדי מכבי חיפה בעקבות ההפסד הערב (שבת) של הקבוצה לבית"ר ירושלים (2:1), אבל המאמן יישאר בתפקידו. עוד לפני המשחק אמרו גורמים במועדון כי הדבר תלוי בעיקר ביכולת שתציג הקבוצה ולא בתוצאה. היום שוב המאמן נאלץ לשמוע קריאות רבות מהקהל שקרא לו לשים את המפתחות, אך בשלב זה המאמן לא צפוי ללכת, וגורם במכבי חיפה טען הערב כי במועדון מרוצים מרמת הקבוצה ולא עוסקים בדברים אחרים.

אוהדי הקבוצה השתוללו ככל שנקפו הדקות וכמה מהם אף השליכו אבוקות לעבר כר הדשא, נעצרו ועוכבו לחקירה. רבים אחרים הביעו את מה שהם מרגישים כלפי לוזון ולאחר ספיגת השער השני קראו לעברו "תתפטר". לקראת הסיום גם צעקו לעברו: "לא רוצים את לוזון בחיפה".

הירוקים הגיעו למשחק אחרי ארבעה משחקים רצופים ללא הפסד, אך למרות יכולת לא רעה במחצית הראשונה לא מצאו תשובות לאחר שספגו מרגליהם של איתי שכטר ועצמי של אליסון דוס סנטוס, ואיבדו את המאזן הביתי המושלם. כעת, לקבוצה הפחות בכירה העונה של העיר חיפה יש רק 11 נקודות אחרי שמונה מחזורים. נקודת האור היחידה, אם אפשר לראות את זה כך, היא שחיפה הצליחה לכבוש ובלמה את רצף המשחקים בו הפסידה על האפס על 15.

עוד בנושא

בית"ר ירושלים ניצחה 1:2 בחוץ את מכבי חיפה
בית"ר ירושלים חגגה, יוסי בניון נותר מתוסכל

גיא לוזון מאמן מכבי חיפה. ברני ארדוב
מאבד את הראש, בקרוב את המשרה? גיא לוזון/ברני ארדוב

לוזון סיכם הערב: "בכדורסל זה היה נגמר 20 הפרש לנו, אבל זה המשחק והכל יכול לקרות בו. שיחקנו טוב, לא יהיה מקום בתקציר לכל המצבים שהגענו. קליימן ביום ענק ולצערי כבשנו את השער המצמק דקה לסיום, כי אם זה היה מוקדם יותר גם היינו חוזרים".

המאמן הוסיף: "לא הפסדנו ארבעה משחקים ברציפות וקיבלנו ביקורת על היכולת. היום שיחקנו טוב והפסדנו. ציפינו להרבה יותר עד עכשיו, אבל אני והשחקנים זה בלוק - אנחנו חזקים ביחד, אחרי ניצחון או הפסד".

לוזון התייחס גם לקהל, אחרי שהשמיע ביקורת בשבוע שעבר: "הקהל דחף ונתן את מלוא הדחיפה והשחקנים החזירו על הדשא. צריך לפרוק את התסכול, אפשר להבין את הקריאות. התוצאה מאכזבת, אנחנו לא לוזרים שמאושרים אחרי הפסד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אוהדים של מכבי חיפה נעצרים על זריקת אבוקות. איציק יצחקי
האוהדים שנעצרו/איציק יצחקי

חמישה אוהדים נעצרו

מהמשטרה נמסר על ההתפרעויות ביציעים: "משטרת ישראל רואה בחומרה כל גילוי אלימות והדלקת אמצעים פירוטכניים העלולים לגרום לפגיעה בנפש או ברכוש במהלך משחקי כדורגל. הערב במהלך המשחק הושלכו אבוקות ורימוני עשן. המשטרה בסיוע יחידת אבטחת האיצטדיון איתרו חמישה חשודים בני 18-25 במעורבות באירועי ההשלכה אשר הועברו לחקירה. מחר יבקשו חוקרי תחנת חיפה להאריך את מעצרם בבימ" ש חיפה".

ארנסט מאבוקה שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
עוד אכזבה לירוקים. מאבוקה/ברני ארדוב
מאמן מכבי חיפה, גיא לוזון, עם שחקן בית"ר ירושלים, יוסי בניון. ברני ארדוב
שניהם ספגו שריקות בוז צורמות. לוזון נפרד מבניון/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully