וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איגוד ההתעמלות צפוי להכריע מחר על הדחה סופית של ויגדורצ'יק

22.10.2017 / 10:58

הנהלת האיגוד תתכנס ביום שני לישיבתה החודשית ובסיומה עשויה המאמנת לעזוב את תפקידה. בסביבת ויגדורצ'יק נלחמים למען השארתה. המתעמלת לשעבר אירה ריסנזון: "היחס כלפיה מדכא אותי"

מאמנת התעמלות אירה ויגדורצ'יק באירוע מרכז הפועל. מגד גוזני
לא הולכת בלי קרב. ויגדורצ'יק/מגד גוזני

הנהלת איגוד ההתעמלות תתכנס מחר לישיבתה החודשית כשבסיומה עשויה המאמנת הלאומית בהתעמלות אמנותית אירה וויגדורצ'יק לסיים סופית את תפקידה. כזכור לפני כשלושה חודשים בישיבת הנהלת האיגוד, נקבע כי ויגדורצ'יק תודח מתפקידה ותעבור לשמש כמנהלת המקצועית של כל מקצועות ההתעמלות האמנותית. למרות ההחלטה, הפעולה הזו לא יושמה מכל מיני מניעים ובאחת מישיבות הנהלת האיגוד אף לא נרשם רוב להדחה הסופית שלה מתפקידה. מחר מתכוונת הנהלת האיגוד להתכנס שוב כשאחד מהעניינים שנקבעו לדיון הוא עתידה של ויגדורצ'יק. בישיבה צפויה להיערך הצבעה סופית לאשרר את אותה החלטה מלפני שלושה חודשים שכאמור טרם קיבלה תוקף מעשי בין היתר בשל התנגדותה של ויגדורצ'יק לקבל את העברתה לתפקיד אחר.

בתוך כך שלח בסוף השבוע היועץ המשפטי החדש של איגוד ההתעמלות עורך הדין רועי רוזן מכתב לעורכת הדין של ויגדורצ'יק אורית זילוני-קליינמן ובו התייחס למכתב ששוגר לוועדת הנבחרות בגין ההמלצה שלה לבחירת צוות אימון חדש לנבחרת ההתעמלות האמנותית הקבוצתית. בין היתר כותב עו"ד רוזן: "מרשי (איגוד ההתעמלות) דוחה את האמור במכתבה המקומם של מרשתך בהיותו מטעה, מסולף, מניפולטיבי ושגוי". על פי המכתב החוזה של ויגדורצ'יק שתוקפו עד חודש אוגוסט 2020 יכול להיפסק בהתראה של 60 ימים ומבלי שמישהו מהצדדים יוכל לטעון, לתבוע או לדרוש כלפי הצד השני.

המתעמלת אירה ריסנזון. רויטרס
התגייסה למען ויגדורצ'יק. ריסנזון/רויטרס

בסביבתה של ויגדורצ'יק ממשיכים להילחם כדי שהיא לא תודח מחר סופית. לצד מכתבים שנשלחו לשרת התרבות והספורט מירי רגב ועצומה שפורסמה להשארתה בתפקיד, פירסמה הבוקר המתעמלת האולימפית לשעבר אירה ריסנזון נחמני פוסט בפייסבוק בו כתבה בין היתר: "היחס המבזה כלפי מאמנת בכירה כמו אירה ויגדורצ'יק מדכא בי ובספורטאיות עבר נוספות כל רצון לבוא ולתרום מהידע שצברנו במהלך השנים. באיגוד ייחלו לרגע בו יכריזו על כישלונה של אירה והנבחרת וחתרו תחתיה. השיקולים המנחים אינם מקצועיים וספורטיביים גרידא. הענף מזוהם ואם המצב ימשך אני בפירוש חוששת לעתיד הענף כתחום מקצועני. לאירה ולי מערכת יחסים שידעה עליות וירידות, לא הכול ורוד בינינו אבל אני אף פעם לא אשכח את מה שהיא הייתה בשבילי, עולם ומלאו, אירה תמכה בי כשלא הייתה לי את האפשרות לרכוש אפילו ביגוד, עזרה לי במימון לימודים כשאף גורם לא הושיט יד ובעיקר השקיעה בי את כל כולה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully