וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בירם כיאל: "אני צריך לשפר את הכושר שלי, זה יגיע עם האימונים"

קשר ברייטון סיפר באתר הרשמי על ההחלמה מהפציעה: "הייתי חסר מזל להיפצע שבוע לפני פתיחת העונה, אבל בחרתי להילחם כדי להתחזק ולחזור. היו לי תשעה שבועות קשים, מודה למי שתמך"

שחקני ברייטון, בירם כיאל, תומר חמד. GettyImages
ישתפו פעולה בקרוב? חמד וכיאל/GettyImages

שני שחקניה הישראלים של ברייטון, תומר חמד ובירם כיאל, מחכים לחזור לשחק במדי הקבוצה. חמד קיבל דקות משמעותיות בפתיחת העונה וגם כבש שני שערים בליגה, אך הושעה משלושה משחקים בעקבות דריכה על שחקן ניוקאסל וישוב בעוד עשרה ימים. לעומתו, כיאל נפצע במהלך הפגרה וטרם שיחק עם השחפים בפרמיירליג, אך נמצא כבר בעיצומו של הליך ההחלמה ובתחילת השבוע בישל וכבש בקבוצת המילואים.

בינתיים, קשר הנבחרת התראיין והביע תקווה כי החברות שלו עם חמד תוכיח לאנשים כי אמונה דתית לא אמורה להפריד בין אנשים. "אני נהנה להיות כדורגן מקצועני", סיפר כיאל, "אני חי את החלום. הדברים האלה הם חלק מהקריירה שלי, להראות לצעירים ולילדים משהו נחמד ולהוות מודל טוב לחיקוי עבורם".

"לא משנה מה אתה, מה צבע העור שלך ומוצאך הדתי", הוסיף, "אנחנו פשוט צריכים להראות את הדרך היחידה עבור אנשים שבאים לראות אותנו בכל שבוע. מדברים הרבה עלי ועל תומר, כי אני ערבי מוסלמי והוא יהודי ואנחנו משחקים יחד עבור ישראל וברייטון וצומחים יחד. זה סיפור מאוד מיוחד, אני מקווה שנוכל לתת דוגמא לילדים".

שחקן רדינג מייקל הקטור, שחקן ברייטון בירם כיאל. GettyImages
חוזר לעניינים. בירם כיאל/GettyImages

כיאל העניק ראיון גם לאתר הרשמי של ברייטון וסיפר על ההתאוששות שלו מהפציעה. "אני מרגיש טוב ושמח לחזור", אמר, "היו לי תשעה שבועות קשים, אבל אני רוצה להודות לכל האנשים שהיו שם בשבילי ותמכו בי. המשפחה שלי, אנשי המועדון והצוות הרפואי היו נהדרים אייתי. הרופא אדם ברט דחף אותי קדימה ואני מרוצה לחזור לכשירות. שיחקתי 60 דקות ראשונות ואני נהנה להתאמן עם החברים. ממשחק למשחק אני מרגיש יותר טוב. אני צריך לשפר את הכושר שלי, אבל זה יגיע עם האימונים. הייתי חסר מזל להיפצע שבוע לפני פתיחת העונה. היו לי שתי אופציות - אחת להיות מדוכא והשנייה להילחם לחזור ולהתחזק. הבחירה שלי הייתה להילחם כדי לחזור".

על הכושר של הקבוצה: "משחקים טוב עד כה, זו תקופה מרגשת לכולם במועדון אבל כמובן שאני מאוכזב מהתוצאה בשבת. הגיע לנו לנצח, אבל אני מקווה התוצאות עוד יגיעו. הפתיחה הייתה חיובית, אנחנו נהנים מהרגע וצריכים להמשיך לעבוד קשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully