וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: ריאל מדריד ניצחה את צסק"א, פנרבחצ'ה את מילאנו

הבלאנקוס המשיכו להרשים ב-69:82, ראנדולף (16) ודונצ'יץ' (14) בלטו. ניצחון ראשון לאלופת אירופה - 86:92 באיטליה אחרי הארכה. ניצחון ראשון גם לפנאתינייקוס - 83:93 על באמברג

שחקן ריאל מדריד פליפה רייס עם שחקן צסק"א מוסקבה סרחיו רודריגס. GettyImages
הפסיד לאקסית. סרחיו רודריגס עם פליפה רייס/GettyImages

המחזור השני ביורוליג יצא לדרך הערב (חמישי) עם קרב גדול בו ניצחה ריאל מדריד 69:82 את צסק"א מוסקבה. פנרבחצ'ה גברה על מילאנו בתום הארכה ופנאתינייקוס הכניעה את באמברג.

שחקן פנרבחצ'ה יאן וסלי. GettyImages
יאן וסלי מטביע את מילאנו/GettyImages

ריאל מדריד - צסק"א מוסקבה 69:82

פתיחת העונה המרשימה של הבלאנקוס נמשכת, ואם הניצחון הנאה על אנאדולו אפס לא הספיק, הגיע ניצחון מרשים עוד יותר על אחת הפייבוריטיות ללכת עד הסוף, שהוכיח שגם ללא סרחיו יול, יש במדריד קבוצה חזקה מאוד. החבורה של פאבלו לאסו הובילה לכל אורך הדרך, וגם לאחר שצסק"א הצליחה לחזור מפיגור דו-ספרתי, לא איבדו הלבנים ריכוז, ברחו מחדש וסגרו עניין. אנתוני ראנדולף בלט עם 16 נקודות, לוקה דונצ'יץ' הוסיף 14. וויל קלייברן הוליך את צסק"א עם 15, נאנדו דה קולו הסתפק ב-9 וסרחיו רודריגס סיפק 8 מול האקסית.

מילאנו - פנרבחצ'ה 92:86 (אחרי הארכה)

ניצחון ראשון העונה לאלופת אירופה, וגם הוא הושג בדם, יזע ודמעות. אחרי מחצית ראשונה צמודה הוליכו קוסטס סלוקאס וג'יג'י דאטומה את פנר ל-54:64 עם העליה לרבע המכריע, אלא שהאיטלקים לא ויתרו, ושש שניות לסיום צלף ולדימיר מיצוב והשווה ל-80:80. בראד וונאמייקר ניסה לנצח את המשחק אך החטיא, והקבוצות הלכו להארכה. שם הניסיון עשה את שלו, וז'ליקו אוברדוביץ' ושחקניו גירדו ניצחון קשה. סלוקאס הוביל עם 17 ו-9 אסיסטים, דאטומה ו-וונאמייקר הוסיפו 16 כל אחד, ניקולו מסי תרם 15 ו-11 ריבאונדים. דייריס ברטאנס ואמאת אמבאייה קלעו 16 כל אחד למפסידה, אנדרו גאודלוק קלע את 9 הנקודות שלו במחצית הראשונה.

פנאתינייקוס - באמברג 83:93

שתי הקבוצות פתחו את הקמפיין הזה עם תבוסות קשות. באמברג חטפה מפלה בביתה ממכבי תל אביב, בעוד שהירוקים התבזו עם תבוסה ב-27 הפרש אצל ברצלונה. הערב, היוונים היו אלו שהתעשתו עם ניצחון שמינית בתשעה מפגשים מול הגרמנים שהעונה, כך מסתמן, יהיו בשר התותחים של המפעל. ניק קלאת'יס בלט מעל כולם עם 23 נקודות למנצחים, 16 מתוכן במחצית הראשונה וגם הוסיף 6 אסיסטים. כריס סינגלטון הוסיף 15 ו-10 ריבאונדים ליוונים שגמרו עניין כבר במחצית הראשונה. ריקי היקמן וליאון ראדוסביץ' הובילו את הגרמנים עם 19, רובן בגארבג' טיים.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
שחקן פנאתינייקוס ניק קלאת'ס. GettyImages
הצטיין. קלאת'ס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully