וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי אשדוד הביסה 61:90 את מכבי חיפה

18.10.2017 / 21:10

בראד גרינברג וחניכיו הלמו ללא רחם בקבוצה אותה הוביל לאליפות ב-2013 והשיגו ניצחון ליגה ראשון העונה. אריאל קלע 15 לאשדוד. גרינברג: "יש לנו דרך ארוכה". רחימי: "צריך להשתפר ולהתפלל"

לירון מולדובן

בווידיאו: צפו בתבוסה הכואבת של חיפה באשדוד

מכבי אשדוד רשמה הערב (רביעי) ניצחון ליגה ראשון העונה. זאת לאחר שחניכיו של בראד גרינברג הביסו בבית את סגנית האלופה מכבי חיפה שאמנם שבה מהמסע לארצות הברית אך לא התייצבה למשחק. גרינברג ניצח בגדול את הקבוצה אותה הוביל לאליפות ב-2013 תוך שהקבוצה שלו הציגה משחק התקפי שוטף והעלימה את חיפה מהמגרש.

הירוקים דווקא פתחו עם ריצה של 0:10, אבל אז אשדוד השתלטה לחלוטין על המשחק ובהנהגת דייויד לורי (18 נקודות) ואדם אריאל (15) רצה להפרש דו ספרתי משלה שאף עבר את ה-30 במהלך הרבע השלישי בדרך לניצחון מוחץ בסיום. דגן יבזורי ערך הופעת בכורה מחודשת חלשה במדי הירוקים עם 2 נקודות ב-1 מ-8 מהשדה.

מכבי אשדוד, בראד גרינברג,. לירון מולדובן
שחקני מכבי אשדוד עם בראד גרינברג. משחק ביתי מרשים/לירון מולדובן
seperator

מהלך המשחק

אשדוד פתחה בחמישייה עם קמרון לונג, טראוויס ווריק, נמרוד לוי, ג'ראלד לי ודייויד לורי. חיפה עם אנג'ל רודריגז, וווילי ורקמן, ויל גרייבס, עוז בלייזר ופרדריק בואומן. הירוקים פתחו את המשחק בריצה של 0:10. אשדוד הגיבה מהר, השתלטה על המשחק בעיקר בזכות יזרעאלי והנרי סק כששלשה של האחרון קבעה 17:27 לאשדוד. בסיום עשר הדקות הראשונות הקבוצה הביתית ביתרון 17:30. דגן יבזורי נכנס לבכורה מחודשת בשורות חיפה, לקח כמה זריקות, אבל לא הצליח לייצר נקודות.

עוז בלייזר, וויל גרייבס, מכבי חיפה. לירון מולדובן
וויל גרייבס ועוז בלייזר. זה לא היה הערב של חיפה/לירון מולדובן

את הרבע השני אשדוד המשיכה מאותו המקום, קלעה 11 נקודות תוך שלוש דקות לעומת חמש בלבד של חיפה ועלתה ליתרון של 22:38. חיפה לא הצליחה לעמוד בקצב גם בהמשך ואשדוד ירדה למחצית בפער מבטיח של 25:51. אשדוד ניצחה את הרבע השני בתוצאה 8:24.

אדם אריאל, מכבי אשדוד. לירון מולדובן
אדם אריאל חוגג ובצדק/לירון מולדובן

ברבע השלישי המשחק קיבל מימד של השפלה כשאשדוד העלתה את היתרון שלה ל-30 הפרש. התוצאה לפני עשר הדקות האחרונות של ההתמודדות: 41:71 לאשדוד. הרבע האחרון התנהל לפרוטוקול בלבד. תוצאת סיום: 61:90 לקבוצה הביתית.

קלעו למכבי אשדוד: דייויד לורי 18 נקודות ו-9 ריבאונדים, אדם אריאל 15 ו-6 ריבאונדים, קמרון לונג 15, ג'ראלד לי 9, סק הנרי ואלכס צ'וברוביץ' 7 כ"א, גוני יזרעאלי 6 ו-5 אסיסטים, טראוויס ווריק 3, אדם הוניג 2

קלעו למכבי חיפה: וולי וורקמן ואנג'לו רודריגז 11 נק' כ"א, ברנדון באומן 9, נתנאל ארצי ועוז בלייזר 7 כ"א, פרדריק בורדיון 6, רועי הובר 5, וויל גרייבס ודגן יבזורי 2 כ"א, דניאל קופרברג 1,

עופר רחימי, מאמן מכבי חיפה,. לירון מולדובן
איזו השפלה. עופר רחימי/לירון מולדובן

מאמן אשדוד בראד גרינברג אמר לאחר המשחק: "אני חושב שזה היה משחק קשה לחיפה, בהתייחס לנסיעה הארוכה שהייתה להם, החזרה ואז עוד צריכים לצאת ולשחק בחוץ. היו לנו רגליים טריות יותר וראו את זה. שיחקנו הגנה די טובה אחרי שהיינו בפיגור 10, ואז התחלנו לקלוע כמה סלים, יש לנו עוד דרך ארוכה, אבל ההגנה היא חשובה, אם נוכל להגן בצורה עקבית, אז נהיה במשחקים".

מנגד מאמן חיפה עופר רחימי הכריז: "הייתה תצוגה לא טובה שלנו בלשון המעטה. שיחקנו ברכות, בלי אנרגיות, ואני לוקח על זה את האחריות. המשחק הבא שלנו נגד נס ציונה, צריכים לאסוף את השחקנים, לתקן את הדברים ולהתפלל חזק. היה מרגש לפגוש את בראד. אני לא אמרתי את המילה ג'ט לג. אמרתי ששיחקנו ברכות וללא אנרגיות, לוקח על זה את האחריות".

גוני יזרעאלי, מכבי אשדוד,. לירון מולדובן
גוני יזרעאלי מנהל את העניינים/לירון מולדובן
דגן יבזורי, מכבי חיפה. לירון מולדובן
ממנו מצפים ליותר. דגן יבזורי/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully