וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רב בריח תעניק חסות לאשרם: "התעשיינים צריכים לתמוך בספורט האולימפי"

17.10.2017 / 9:11

שמואל דונרשטיין, הבעלים של חברת הדלתות שליוותה אורי ששון בריו ותעניק למתעמלת חסות בסכום של כחצי מיליון שקל: "התעשייה הישראלית צריכה ואף חייבת להירתם ולסייע כלכלית לספורט האולימפי בישראל שאינו משופע בתקציבים"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

חברת רב בריח הודיעה כי תעניק חסות למתעמלת האומנותית לינוי אשרם, שזכתה בשנה האחרונה במדליית ארד ראשונה לישראל בקרב רב באליפות העולם באיטליה ובמדליית ארד בתרגיל הסרט, וכן בשתי מדליות ארד באליפות אירופה שהיתה בהונגריה. החברה תלווה את אשרם בשלוש השנים הקרובות, בדרך למשחקים האולימפיים שיהיו בטוקיו בקיץ 2020, בהם היא צפויה להשתתף. היקף החסות נאמד בכחצי מיליון שקל והמתעמלת צפויה להשתתף בקמפיינים של החברה, שליוותה בקמפיין הקודם לריו 2016, את אורי ששון וסייעה לו בחלק מההכנות למשחקים האולימפיים.

עם ההכרזה על החסות, יצא יו"ר החברה והבעלים שלה שמואל דונרשטיין, החבר בוועדות שונות בהתאחדות התעשיינים, בקריאה לתעשיינים בישראל לתמוך במשלחת האולימפית של ישראל ובספורטאי ההישג האולימפיים: "התעשייה הישראלית שנושאת את דגל הכחול-לבן צריכה ואף חייבת להירתם ולסייע כלכלית לספורט האולימפי בישראל שאינו משופע בתקציבים. אני קורא לתעשיינים הישראליים לסייע ולתמוך בעשרות הספורטאים האולימפיים ההישגיים שפועלים בישראל ללא תמיכה כספית רחבה ותגמול חודשי הולם, ולאפשר להם לייצר גאווה ישראלית בתנאים האופטימליים ביותר עבורם. בשנה שעברה תמכנו בג'ודאי אורי ששון כל הדרך למדליה האולימפית, וראינו כיצד התרומה הכספית שלנו מסייעת לייצר הצלחה ספורטיבית שהביאה עמה שמחה לעם ישראל כולו. במקביל, ראינו כיצד התמיכה מסייעת לחברה ולעובדיה ביצירת גאווה והזדהות".

אשרם אמרה בתגובה: "אני גאה ונרגשת שחברת רב בריח בחרה ללוות אותי כמעניקת חסות שלי בדרך למשחקים האולימפיים בטוקיו 2020. פגשתי אנשים אוהבי ספורט המעריכים את ההשקעה הרבה שלי כדי להגיע להישגים בינלאומיים, שכבר מהפגישה הראשונה שלי נתנו לי הרגשה של בית חם ומחבק. אני רוצה להודות לרב בריח, ומקווה שבתחרויות בהן אני מופיעה בישראל יבואו כמה שיותר אנשים לעודד אותי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully