וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: ארון שוינפלד שוב חש כאבים ולא ישחק באסטנה

17.10.2017 / 9:29

החלוץ ששותף כמחליף נגד בני יהודה אחרי חודש וחצי בהם היה מושבת, ייעדר ביום חמישי. גם ברק יצחקי החולה לא המריא לקזחסטן והצהובים יצאו עם תומר אלטמן ואילון אלמוג

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

ארון שוינפלד שרק חזר ביום ראשון לסגל מכבי תל אביב אחרי פציעה שעלתה לו בהיעדרות בת חודש וחצי, שוב לא חש בטוב ויחמיץ את המשחק של מכבי תל אביב ביום חמישי בליגה האירופית מול אסטנה בקזחסטן. שוינפלד קיבל מכה במשחק מול בני יהודה באותו אזור בו היה פצוע ובצוות המקצועי הוחלט להשאיר אותו בארץ להמשך טיפול כדי לנסות ולהכשיר אותו למשחק מול הפועל באר שבע ביום שני.

הבוקר המריאה הקבוצה לקזחסטן כאשר גם ברק יצחקי שלא נכלל בסגל שלשום בשל מחלה, נשאר בארץ. בשל כל החיסורים הוחלט להטיס שני שחקנים מקבוצת הנוער תומר אלטמן ואילון אלמוג. אל שוינפלד ויצחקי צריך להוסיף את הפצועים 'הוותיקים' אלי דסה, אייל גולסה ודור מיכה ואת חוסה רודריגס שאינו יכול לשחק בליגה האירופית ושבכל מקרה פצוע בעצמו ולכן לא ברור אם יוכל לשחק נגד באר שבע ביום שני.

מי שכן הצטרף הוא אופיר דוידזאדה שהיה מעט חולה בימים האחרונים, אבל אתמול כבר שב להתאמן ונראה שיש סיכוי שיחזור להרכב. במכבי תל אביב הוחלט להמריא כבר היום לקזחסטן על מנת שהשחקנים יהיו רעננים מחר ולא יגיעו תשושים לאימון המסכם בגלל הטיסה.

"זה המשחק הכי חשוב שלנו בבית האירופי", אמר הבוקר אחד משחקני הקבוצה. "הפסדנו בפראג, יהיה קשה מאוד לקחת נקודות נגד ויאריאל בחוץ. אם אנחנו רוצים לעלות מהבית הזה, אסור להפסיד באסטנה. המפתח הוא לעשות איתם לפחות תיקו בקזחסטן ולנצח אותם אצלנו בבית. בבית אירופי צריך לקחת לפחות נקודת חוץ אחת אם רוצים לעלות שלב".

עוד בנושא:

ג'ורדי קרויף לא מתרגש מהיכולת הלא משכנעת
אליניב ברדה צפוי לחזור לסגל של באר שבע מול סטיאווה
בית"ר ירושלם: סולחה בין אלי טביב לניר ברקת

ארון שוינפלד שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
ספג מכה באזור בו היה פצוע. שוינפלד/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully