וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: "גנבנו ניצחון, צריך לחבר הכול מחדש"

17.10.2017 / 8:32

בבית"ר לא הסתנוורו מה-1:4 על נתניה והודו: "היינו חלשים ברוב דקות המשחק וכמה הברקות גמרו את המשחק". יוסי בניון, שכבש וגרם לפנדל, קיבל אהבה מהקהל בטדי, וגם: הסולחה בין אלי טביב לניר ברקת

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

1. בבית"ר ירושלים לא השלו את עצמם אחרי הניצחון 1:4 על מכבי נתניה ולא התביישו לומר: "גנבנו ניצחון, היינו חלשים ברוב דקות המשחק וכמה הברקות גמרו את המשחק". בבית"ר אומנם החליטו מראש לשחק מעט נסוג, אך לא ציפו לשליטה כזו של מכבי נתניה במחצית הראשונה ואנמיות של שחקנים מובילים מצד שני.

בני בן זקן הודה בסיום: "רצינו להתחיל יותר מאחורה, אבל אנחנו לא רוצים לשחק ככה לאורך זמן. שלושה משחקים שלא מנצחים, העובדה שלא ניצחנו עדיין בטדי, הלחץ במועדון כמו בית"ר עובר לשחקנים ולפעמים משפיע. במקרים כאלה צריך רק לנצח את המשחק כדי לצאת מזה ואת זה עשינו".

עוד בנושא:

בית"ר ירושלים הביסה את מכבי נתניה 1:4
בני בן זקן: "יש פה עוצמה. יש אנרגיה טובה סביב יוסי בניון"
ראש בראש: איתי שכטר שוב בעניינים, סבע יצטרך לחזור לקרקע

יוסי בניון שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
ניצחון גדול, אבל מה עם היכולת? שחקני בית"ר אתמול/ברני ארדוב

2. דוד קלטינס אמר בסיום: "היה משחק קשה מאוד. בחצי הראשון הם לחצו ושלטו במשחק והיה קשה לרדוף אחריהם. במשחקים כאלה ובתקופה הזו הכי חשוב שניצחנו". על המשחק הבא, אמר: "מכבי חיפה תמיד קבוצה חזקה ואי אפשר לדעת מתי הם יתחברו וזה יתפוצץ להם. אנחנו צריכים להמשיך בשלנו, לבוא צנועים ומוכנים ולנסות משחק אחרי משחק להביא ניצחון".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
יוסי בניון שחקן בית"ר ירושלים מול עלי מוחמד שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
המצטיין של בית"ר אתמול. יוסי בניון/ברני ארדוב

3. בקבוצותיו הקודמות נהג בני בן זקן להגיע לאימון לאחר משחקים עם חבילה של קינדר בואנו, לתת חטיף אחד לשחקן המצטיין ולבקש ממנו לבחור שני שחקנים נוספים שראויים לקבל את החטיף וגם להסביר למה מגיע להם. סביר להניח שאתמול בן זקן היה מתקשה למצוא מצטיינים אך אם היה מתאמץ היה נותן את זה לבניון שעשה שינוי כמחליף והיה מצרף אליו את בוריס קליימן עם מספר הצלות משמעותיות ועידן ורד עם שער ובישול. עדיין, בבית"ר הודו בסיום: "אי אפשר לדבר עדיין על כלום ולהסתכל יותר מדי קדימה, יותר מדי שחקנים עדיין מתחת לרמתם, צריך לחבר הכול מחדש, אסור שהניצחון והתוצאה ישקרו".

אלי טביב בעלי בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
ערך סולחה עם ראש העיר. אלי טביב/ברני ארדוב

4. יוסי בניון קיבל אתמול בטדי אהבה שלא זכה לה מאז שחזר לליגת העל. הקשר בן ה-37 היה מתוסכל כשלא קיבל את חולצת ההרכב אפילו בשבוע שבו ז'אורז'יניו לא יכול לשחק, ובאופן נדיר חבריו לקבוצה העירו על כך לצוות המקצועי, בעיקר לאור העובדה שאריק סאבו תורגל בעמדה שלו. לא מעט שחקנים מטילים ספק ביכולתו של הסלובקי להוביל במרכז המגרש, ואתמול בניון ניצל את חצי השעה שקיבל כדי להרקיד את טדי יחד עם עידן ורד.

5. במהלך המשחק ערך איש העסקים רמי לוי סולחה בין ראש עיריית ירושלים ניר ברקת לבעלי בית"ר ירושלים אלי טביב. ברקת נשמע אומר לטביב: "שום דבר לא היה אישי, מבחינתי בית"ר חשובה לי באופן אישי ולעיר ירושלים, שום דבר אחר לא מעניין". טביב אמר לברקת כי הוא מתנצל אם נפגע ממשהו שאמר או עשה, אך לא הייתה לו כוונה לכך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully