וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני בן זקן: "יש פה עוצמה. יש אנרגיה טובה סביב יוסי בניון"

16.10.2017 / 23:16

בית"ר ירושלים חגגה 1:4 על מכבי נתניה, המאמן: "החבר'ה התעלו אחרי הספיגה. כולם אוהבים את יוסי, מגיע לו". דראפיץ': "פעם ראשונה שלי במשחק כזה, בו אנחנו יותר טובים ומובסים"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

שחקני בית"ר ירושלים חגגו הערב (שני) במשך דקות ארוכות את הניצחון 1:3 על מכבי נתניה במשחק שנעל את המחזור השמיני בליגת העל. הקבוצה מהבירה חלפה על פני מכבי תל אביב, חזרה למקום השני ושחררה הרבה לחץ בטדי אחרי חודש וחמישה ימים ללא ניצחון.

עוד בנושא:

בית"ר ירושלים הביסה את מכבי נתניה 1:4
מכבי נתניה: "טוברוק מתנהלת באופן דוחה כלפי דיא סבע"
אלון דאי: "ניתן להקביל את הזכייה שלי למדליה אולימפית"

יוסי בניון שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
חגיגות בטדי/ברני ארדוב

"ניצחון חשוב מאוד, רצינו מאוד לנצח בטדי. החבר'ה ידעו להתעלות גם אחרי שספגנו את השער. יש פה עוצמה, כשהדברים קורים הם מתרחשים בעוצמה גדולה. אני שמח על הניצחון", סיכם בני בן זקן את הניצחון הראשון שלו כמאמן בית"ר ירושלים.

על בניון שנכנס כמחליף והביא שינוי, אמר המאמן: "זו זכות להכניס את יוסי למשחק, כולם אוהבים אותו. יש אנרגיה טובה סביבו. אני כל כך שמח בשביל יוסי, זה באמת מגיע לו".

על המאבקים בצמרת אמר: "הקבוצה הייתה קצת חסרת יציבות וניסינו לאזן את זה. בהתחלה היינו מבוקרים וניסינו לשלוט בקצב של המשחק. כשספגנו היינו צריכים שוב להמר כדי לנצח. זה הצליח לנו ואנחנו שמחים. המטרות של בית"ר הן להיות בצמרת ולהיאבק שם".

בוריס קליימן שחזר להרכב: "הגענו אחרי שתי תוצאות תיקו והפסד והיה חשוב לקהל ולנו לצבור כוחות. השגנו ניצחון חשוב מאוד ואנחנו עם הפנים קדימה לקראת מכבי חיפה בשבת. היה כיף לחזור לשחק היום. ידעתי שאחזור ואני שמח שזה קרה מהר. הורידו אותי אל הספסל. קיבלתי את זה והמשכתי קדימה. כן, חשתי שהייתה לי ירידה בכושר. קיבלתי שערים שלא הייתי צריך לקבל אותם, אז הורידו אותי אל הספסל".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
מאמן מכבי נתניה, סלובודן דראפיץ'. ברני ארדוב
"היינו צריכים לעלות ליתרון ופתאום קיבלנו שני שערים". דראפיץ'/ברני ארדוב

מאמן מכבי נתניה, סלובודן דראפיץ', אמר: "היה משחק מוזר. היינו צריכים לעלות ליתרון ופתאום קיבלנו שני שערים. אולי זו גם טעות שלי כי לקובי מור נתפס השריר ואם הייתי עושה חילוף מהיר אולי לא היינו סופגים שני שערים. עד עכשיו לא הייתי שותף למשחק כזה בו היינו יותר טובים והובסנו. אפשר לקרוא לנו נאיביים או פראיירים, אבל צריכים להמשיך הלאה".

דראפיץ' הוסיף: "בכל פעם שאנחנו מחמיצים אני לא ישן טוב בלילה. הרגשנו שאנחנו יכולים לנצח ובסגנון ששיחקנו יכולנו לנצח. אנחנו צריכים לדעת לקחת את הדברים הטובים ולהשתפר. לחצנו עליהם טוב, עשינו עוד דברים טובים במחצית השנייה. אנחנו צריכים להשתפר בהגנה".

דיא סבע אמר: "לא מתאים לנו להציג יכולת כמו שהצגנו במחצית השנייה. התוצאה משקרת. יש לנו עוד משחק, נסתכל קדימה ונתקן את מה שצריך לעשות. זה חלק מהכדורגל, לפעמים יכולים להפסיד. לגיטימי שידברו עליי, זה רק נותן לי מוטיבציה להמשיך ולהיראות טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully