וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדיניו: "לא עזבתי את ברצלונה בגלל גווארדיולה, הייתי זקוק לאתגר חדש"

כוכב העבר הברזילאי העניק ראיון נרחב בקטלוניה והתייחס לקריירה הארוכה שלו וליחסים עם ליאונל מסי: "הייתה לי הזכות לבשל את השער הראשון שלו, תמיד ידענו שהוא יהיה מהגדולים ביותר". וגם: הקשר המפתיע בין סרחיו ראמוס ליהלום החדש שמרגש את בארסה

רויטרס

רונאלדיניו כבר בן 37 ונראה שמבחינתו זה הזמן המתאים לשלב הסיכומים. הברזילאי העניק ראיון מקיף לתחנת הטלוויזיה בקטלוניה בה דיבר בהרחבה על התקופה שלו בברצלונה במדיה כיכב בין 2003 ל-2008. בין היתר הכחיש רונאלדיניו כי סיים את דרכו במועדון זמן קצר לאחר שפפ גווארדיולה מונה לתפקיד המאמן כיוון שלא הסתדר איתו ברמה האישית.

לדברי רונאלדיניו: "דווקא הסתדרתי עם פפ מצוין. עזבתי כי הייתי זקוק לאתגר חדש משום שהגשמתי את המטרות שלי. גם אחרי ברצלונה המשכתי לנצח. זכיתי בקופה ליברטדורס עם אתלטיקו מיניירו, היו לי שבעה חודשים בלי הפסד עם פלמנגו. אני לא מצטער על שום החלטה שקיבלתי".

במהלך הראיון הדגיש רונאלדיניו כי פרנק רייקארד היה המאמן הטוב ביותר בקריירה שלו ודיבר גם על מערכת היחסים על ליאונל מסי. על כך אמר רונאלדיניו: "כאשר הוא עלה לקבוצה הבוגרת היינו ביחסים מעט חבריים. עכשיו הוא חבר נפלא ואדם נהדר. תמיד חשבנו שהוא יהיה אחד מהגדולים ולי הייתה הזכות לבשל את השער הראשון בקריירה שלו".

עם זאת רונאלדיניו סרב להשיב האם מסי הוא הגדול בכל הזמנים ועל כך אמר: "לרבים היו רגעים גדולים בכדורגל, לפלה היו את הרגעים שלו וכך גם למראדונה ולרומאריו".

בסיכומו של דבר קבע רונאלדיניו כי ברצלונה "הייתה ונשארה הבית שלו".

עוד בנושא
המרעננת הרשמית של ספרד: ולנסיה הביסה 3:6 את בטיס במשחק משוגע
בספרד מתמוגגים מה-3:6 של ולנסיה: "משחק מטורף, הכי טוב של העונה"
צרפת: קוסטאס מיטרוגלו כבש בבכורה, מארסיי חילצה 3:3 בשטרסבורג

רונאלדיניו במדי ברצלונה. GettyImages
"לא מצטער על כלום". רונאלדיניו/GettyImages

בברצלונה נרגשים בימים אלה מעלייתו של חוסה ארנאיס, שהגיע לקבוצת המילואים בסוף אוגוסט מוויאדוליד תמורת 3.4 מיליון יורו, סכום גבוה מאוד עבור קבוצה מליגת המשנה: "רק בארסה ב' יכולה לשלם סכומים כאלה בליגה השנייה, אבל עם החזרה לליגת המשנה, היא הרגישה שחסר לה מישהו שיכבוש שערים". ההיילייט: מי שהביא אותו לבארסה הוא הסוכן שלו רנה ראמוס, אחיו (וסוכנו) של לא אחר מאשר סרחיו ראמוס, קפטן ריאל מדריד ואחד האנשים הכי שנואים בקאמפ נואו.

ארנאיס, שאמר: "אני יודע שאני צריך להילחם בבארסה ב' לפני שאחלום על מעבר לקבוצה הבכירה", רק בן 22 ופתח את תקופתו במיניסטאדי בסערה, עם ארבעה שערי ליגה עד כה. בשבת מול לורקה, הוא הפציץ בדקה ה-65 את השער היחיד במשחק ולקראת הסיום ביצע סלאלום מרהיב שזכה לכינוי "דמוי-מסי" בתקשורת הספרדית. היכולת הזו עשויה לסדר לו מקום, לכל הפחות בסגל, במשחק של הקבוצה הבכירה של ברצלונה ביום שלישי בגביע אצל מורסיה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
חוסה ארנאיס ברצלונה ב'. האתר הרשמי של ברצלונה, אתר רשמי
יזכה לצ'אנס בגביע. ארנאיס/אתר רשמי, האתר הרשמי של ברצלונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully