וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזה מוריניו: "בעונה השלישית שלי בריאל מדריד כבר לא הייתי מאושר"

מאמן מנצ'סטר יונייטד התראיין בצרפת ודיבר על עזיבת הבלאנקוס: "עזבתי גם מסיבות אישיות". בנוסף סיפר: "אולי כשאהיה זקן מאוד, אספר מדוע לא מוניתי למאמן ברצלונה ב-2008"

ז'וזה מוריניו מאמן מנצ'סטר יונייטד (מימין) עם יורגן קלופ מאמן ליברפול. רויטרס
מוריניו עם קלופ אתמול/רויטרס

ז'וזה מוריניו התראיין לערוץ הטלוויזיה הצרפתי טלפוט ודיבר על הקריירה שלו, התקופה שלו עד כה במנצ'סטר יונייטד וחשף מדוע החליט לעזוב ב-2013 את ריאל מדריד. מוריניו גם דיבר על הסיבה בגללה לא מונה למאמן ברצלונה ב-2008 ופפ גווארדיולה היה זה שקיבל את התפקיד.

עוד בנושא:
יורגן קלופ תקף את המשחק ההגנתי של מנצ'סטר יונייטד

על הזמן שלו ביונייטד אמר הפורטוגלי: "מה שאני יכול להגיד הוא שאני עדיין מאמן שיש לו דאגות, שאיפות ותשוקה לעשות דברים חדשים. אני משוכנע שלא אגמור את הקריירה שלי ביונייטד". מטבע הדברים ובשל העובדה שהתראיין בצרפת, נשאל מוריניו גם על פריס סן ז'רמן ואמר: "זה נהדר. הבן שלי, שגר בלונדון, נסע לפריס כדי לצפות בפריס סן ז'רמן במקום להגיע למנצ'סטר. למה פריס? כי יש שם משהו מיוחד. קסם, איכות, רוח נעורים, זה פנטסטי".

על שלוש העונות שלו בריאל מדריד, אמר מוריניו: "כשעזבתי את ריאל מדריד, זה לא היה הרגע הנכון לעזוב, אבל עזבתי מתי שרציתי לעזוב, בזמן בו ברצלונה הייתה חזקה יותר". על ההחלטה שלו לעזוב את הבלאנקוס אמר: "זו הייתה ההחלטה שלי. הבת שלי הלכה לאוניברסיטה בלונדון והרגשנו שזה רגע חשוב בשביל כל המשפחה להתאחד. עזבתי את ריאל מדריד גם מסיבות אישיות, חשוב לי מאוד להרגיש מאושר. אני משיג את התוצאות הטובות ביותר שלי כשאני מאושר ובעונה השלישית שלי בריאל לא הייתי מאושר".

על התקופה שלו באינטר אמר: "להיות באינטר הייתה חוויה מיוחדת, סיפור אהבה. הייתה לי קבוצה פנטסטית כי עבור השחקנים באותו דור זו הייתה ההזדמנות האחרונה שלהם לזכות במשהו גדול והענקנו למשפחת מוראטי ולכל השחקנים באינטר אושר רב". על העובדה שלא קיבל את תפקיד מאמן ברצלונה ב-2008 אמר הפורטוגלי: "אולי יום אחד אחשוף את האמת", וכשהקשו עליו ושאלו למה הוא לא חושף את הסיבה עכשיו, אמר מוריניו: "לא, לא. אלה נסיבות בקריירה שלי שאני מעדיף לשמור לעצמי. אולי אסביר את זה ביום מן הימים, כשאהיה זקן, זקן מאוד אולי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully