וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קציקאריס: "התחלנו בלי אנרגיות". הלפרין: "הייתי מתפלא אם היה קל"

מאמן הפועל ירושלים סיכם את ה-85:90 על ראשון לציון, הרכז הוותיק: "עם קבוצה חדשה זה אף פעם לא קל בהתחלה". פרנקו על ההפסד של הפועל תל אביב: "צריך לבדוק איך הגענו כ"כ רכים"

one

הפועל ירושלים התאוששה הערב (שבת) מהתבוסה בפתיחת היורוקאפ, ניצחה את מכבי ראשון לציון 85:90 ושמרה על מאזן מושלם בליגת העל.

"התחלנו את המשחק רע מאוד, בלי אנרגיות, נתנו להם לקלוע סלים קלים", אמר המאמן פוטיס קציקאריס. "הגבנו היטב במחצית השנייה. בסיום נתנו להם אפשרות לחזור, אבל הניצחון הוא מה שקובע ואני נותר עם דברים חיוביים מהמשחק. כל אחד צריך להבין את התפקיד שלו, אנחנו לא מצפים שכל 12 השחקנים יהיו בכושר מצוין. אם אנחנו רוצים להתחרות בשני מפעלים, נזדקק לכולם".

יותם הלפרין, שהיה טוב מאוד עם 13 נקודות, הוסיף: "לא היינו מספיק טובים, היינו צריכים לדעת לגמור את המשחק הזה מוקדם יותר, אבל אנחנו בתחילת דרכנו ונלמד מזה. אף פעם זה לא יכול ללכת קל כשהקבוצה חדשה והשיטה חדשה. זה נורמלי לחלוטין, הייתי מתפלא אם זה היה קל. יהיה בסדר. אנחנו לא מתרגשים מהפסד או ניצחון, הדרך היא מאוד חשובה עכשיו כדי שנראה קו השתפרות. פוטיס הגיע עם הרגלים חדשים לגמרי ממה שהכרנו בשנה שעברה, צירפנו ארבעה שחקנים מאוד משמעותיים לסגל וזה לא דבר פשוט. עוד יהיו רגעים קשים".

המאמן המפסיד שמוליק ברנר סיכם: "לא רצינו לתת להם לרוץ, 14 איבודים פה בארנה זו פריבילגיה שלא יכולנו להרשות להם. אנחנו צריכים להיות קצת יותר קשוחים, לא קרה שום דבר שמצדיק שייקחו לנו את הכדורים בצורה כזאת. זו רכות שלא אמורה להיות. היו הרבה דברים שמאוד אהבתי, זו נקודה שמאוד לא אהבתי".

עוד בנושא:

הפועל ירושלים ניצחה את מכבי ראשון לציון 85:90

מאמן הפועל ירושלים פוטיס קציקאריס. נועם מושקוביץ, מערכת וואלה!
יש עבודה. קציקאריס/מערכת וואלה!, נועם מושקוביץ

במשחק הנוסף היום, הביסה עירוני נהריה 87:102 את הפועל תל אביב בזכות 27 נקודות של אלכס יאנג. עבור האדומים היה זה הפסד ראשון העונה בליגה. מאט הווארד סבל מכאבים בקרסול עוד לפני המשחק, ולאחר כמה דקות על הפרקט חש כאב ולא יכול היה להמשיך.

אריק אלפסי אמר בסיום: "אני לוקח הרבה אופי שגילו השחקנים, שיחקנו יוצא מן הכלל בחצי הראשון, שוטף, פרגנו, הכדור זז, קלענו באחוזים יוצאים מן הכלל טובים. ניצחון חשוב בשבילנו, למרות ששיחקנו השבוע נגד שתי קבוצות חזקות, הראינו שאנחנו שם. זאת התפתחות של קבוצה חדשה, שמח על הבגרות שהשחקנים הראו. אנחנו קבוצת התקפה טובה ואנחנו צריכים לדעת לשמור יותר טוב".

מנגד, אמר דני פרנקו: "ראינו שתי קבוצות של הפועל תל אביב היום, במחצית הראשונה ובמחצית השנייה. הקבוצה של המחצית הראשונה זו קבוצה שאנחנו לא רוצים לראות, אנחנו צריכים לבדוק את עצמנו איך הגענו לפה כל כך רכים ומאפשרים לנהריה לעשות 70 אחוזים ל-2 ול-3, אלה אחוזים שבאימון הם לא עושים. ומצד שני הפועל תל אביב של המחצית השנייה שהייתה הרבה יותר דומה למה שהראינו במשחק נגד מכבי תל אביב ובמשחק נגד חולון. ככה אני רוצה לראות את הקבוצה שלנו".

עוד באותו נושא

ליגת העל: הפועל ירושלים ניצחה את מכבי ראשון לציון 85:90

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully