וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל מקל הצטיין בניצחון גראן קנריה, ניצחון גם לדרושאפקה ובלאט

הרכז הישראלי קלע 10 נקודות וחילק 5 אסיסטים ב-87:97 המרשים על זניט בפתיחת היורוקאפ. דרושאפקה גברה 64:69 בחוץ על לבלואה, סקוטי ווילבקין בלט עם 11 נקודות ו-5 אסיסטים, 9 לבל

מאמן דרושפאקה דיוויד בלאט. GettyImages
ניצחון קשה. דיוויד בלאט/GettyImages

ערב רביעי סיפק לחובבי הכדורסל שפע של משחקים במסגרות האירופיות השונות. דיוויד בלאט, שאימן שנים רבות ביורוליג וזכה לתהילה גם ב-NBA, פתח את עונת היורוקאפ שלו כמאמן דרושאפקה עם ניצחון דחוק 64:69 בחוץ מול לבלואה מטרופוליטנס הצרפתית. הקבוצה של בלאט פתחה את המשחק הזה רע מאוד ופיגרה 23:13 אחרי הרבע הראשון, אך חזרה בגדול עם 18:28 מוחץ ברבע השני כשסקוטי ווילבקין חתום על המהפך. קרמן פרפליץ' עוד קבע 66:64 עם שתי קליעות עונשין כשנותרו 26 שניות לסיום, אבל דג'ואן ג'ונסון קלע מהקו בצד השני ופרפליץ' החטיא שלשה מנגד.

הווארד רוס הוביל את הקבוצה של בלאט עם 13 נקודות, כשפורקאן אלדמיר שלט בצבע עם 11 נקודות ו-9 ריבאונדים. סקוטי ווילבקין תרם 11 ו-5 אסיסטים וגם ג'יימס בל אקס הפועל חולון תרם 9 נקודות לניצחון הזה. קלמן פרפליץ' אלוף אירופה הטרי עם סלובניה הוביל את המפסידים עם 18, בוריס דיאו הגדול הוסיף 16 נקודות, 8 ריבאונדים ו-5 אסיסטים אבל זה לא הספיק הפעם.

גל מקל וגראן קנריה המשיכו את פתיחת העונה המושלמת שלהם, הפעם עם ניצחון בפתיחת היורוקאפ 87:97 על זניט החזקה. הספרדים, שכבר הביכו את ריאל מדריד ובאסקוניה בליגה המקומית, הציגו את המשחק הריצה ההתקפי האהוב עליהם ומי שניצח על המקהלה היה גל מקל שחילק 5 אסיסטים והוסיף 10 נקודות ב-21 דקות (יותר מכל שחקן אחר בקבוצתו). פאולי אוריולה הוביל את המנצחים עם 15 נקודות. קייל קוריץ' הפציץ 18 לרוסים מול האקסית שלו מהעונה שעברה (4 מ-6 מהשלוש), כשגם סרגיי קראסב הוסיף 18 שלא הספיקו.

* בבית של הפועל ירושלים ביורוקאפ נערכו שני משחקים נוספים. באיירן מינכן החזקה הביסה בחוץ את גלאטסראיי 69:86, בעוד שבודצ'נוסט יריבתה הבאה של ירושלים ניצחה 74:82 את רג'יו אמיליה האיטלקית.

* גם בבית של הפועל חולון בליגת האלופות נערכו שני משחקים נוספים. יניסיי קרסניורסק הרוסית ניצחה 86:89 בגרמניה את אולדנבורג, בעוד שקרשיאקה הטורקית ניצחה אחרי מותחן 87:88 באיטליה את ססארי בזכות 29 נקודות ו-9 ריבאונדים של ג'רוד ג'ונס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully