וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: מכבי חיפה הביסה 66:95 את אוניברסיטת סיינט תומאס

9.10.2017 / 17:05

הירוקים ממשיכים במסע בארצות הברית, וגברו בקלות על המכללה ממיאמי לפני היציאה לאינדיאנה. לאחר המשחק יצאו הקפטן בלייזר ופרדריק בורדיון לאסוף בקבוקים למען נפגעי אסון פורטו ריקו. בשבת בחיפה: טורניר נערים לזכר אסף שטייר ז"ל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טיול קליל. קופרברג/מערכת וואלה!, צילום מסך

מכבי חיפה ממשיכה את המסע שלה בארצות הברית, ואחרי שהובסה בשבוע שעבר על ידי יוטה ג'אז' בסולט לייק סיטי, המריאה היום (שני) הקבוצה ממיאמי לאינדיאנפוליס שם תפגוש את אינדיאנה פייסרס מחר בלילה. הירוקים מקווים לתוצאה טובה יותר באינדיאנה, וינעלו את מסע המשחקים שלהם נגד פורטלנד בסוף השבוע.

בינתיים ערכו בחיפה בסוף השבוע מספר פעילויות במיאמי, מרכז הפעילות העיקרי של הבעלים ג'ף רוזן, ומלבד פעילויות קהילתיות אף ערכו משחק אימון מול אוניברסיטת סיינט תומאס המקומית. הירוקים ניצחו את שחקני המכללה 66:95 כשדגן יבזורי קולע 18 נקודות ומוסיף 8 ריבאונדים, עוז בלייזר קולע 17 נקודות ונתנאל ארצי מוסיף 16 נקודות משלו. כל ההכנסות מהמשחק, בו נכחו 530 צופים, הועברו למען פרויקט "חיפה הופס".

לאחר המשחק יצא הקפטן בלייזר ביחד עם המתאזרח פרדריק בורדיון לאסוף בקבוקי שתייה למען נפגעי האסון בפורטו ריקו. "זה היה אירוע נהדר למען מטרה חשובה", אמר בלייזר. "היה כבוד גדול לראות את התמיכה שזכו לה מכבי חיפה, מדינת ישראל ופורטו ריקו, מהקהילה בפלורידה".

ביום שבת הקרוב ייערך באולם 'אסי' ברחוב הביכורים בחיפה טורניר נערים בהשתתפות קבוצות הנערים לאומית של מכבי 'יהושע' תל אביב, הפועל גליל עליון, הפועל אבי חולון ומכבי אסף חיפה. הטורניר הוא לזכור של הנער אסף שטייר ז"ל, ויערך זו השנה ה-14 ברציפות. שטייר היה שחקן קבוצת הילדים של מכבי חיפה שנרצח בפיגוע במסעדת "מקסים" בעיר באוקטובר 2003, ביחד עם סבו וסבתו זאב ורות אלמוג ז"ל וכן עם דודו ובן דודו מושיק ותומר אלמוג ז"ל. המשחקים ייערכו החל מהשעה 16:00 בצהריים, כשלאחר משחק הגמר ייערך טקס סיום והענקת גביעים בנוכחות יו"ר מועדון הכדורסל מכבי חיפה אילן בק וסגן ראש העיר חיפה חדווה אלמוג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully