וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שהר: "מבחינה פיזיולוגית אני מרגיש טוב, בהמשך אהיה גם חד יותר"

4.10.2017 / 15:13

חלוץ הפועל באר שבע התייחס לקצב ההחלמה שלו לפני רבע גמר גביע הטוטו מול מכבי פתח תקוה (שבת, 21:00, ספורט 5) אליו תגיע האלופה בסגל חסר מאוד. ברק בכר: "סומכים על מי שיש"

אתר רשמי

הפועל באר שבע השלימה את ההכנות לקראת משחק רבע גמר גביע הטוטו בשבת הקרובה מול מכבי פתח תקוה (21:00, ספורט 5). מדובר במשחק בודד שהמנצחת בו תעפיל לחצי הגמר. באר שבע תתייצב למשחק בסגל חסר מאוד ללא שחקני הנבחרות. בנוסף למאור מליקסון, דן איינבינדר, דור אלו וחאתם אלחמיד הנכללים בסגל נבחרת ישראל ייעדו מהמפגש גם ג'ון אוגו ואנתוני וואקמה הנכללים בסגל של נבחרת ניגריה ומיהאי קורהוט שנמצא בסגל של נבחרת הונגריה.

המאמן ברק בכר התייחס למשחק הצפוי ואמר: "זה לא מצב אידיאלי להגיע למשחק כזה עם סגל חסר, אבל בסופו של דבר אנחנו שמחים שיש לנו הרבה שחקני נבחרת. אנחנו לא שמחים על זה שיש לנו פצועים. זה משחק חשוב, זה רבע גמר גביע הטוטו. אנחנו סומכים על מי שיש. ניתן הכול כדי לעשות תוצאה טובה ולעבור".

עוד בנושא
יו"ר בית"ר תל אביב/רמלה: "לא אעמוד בדרכו של עמיר תורג'מן"
נבחרת ישראל: לוי ועיני ייפגשו אחרי ספרד. רביבו פועל למינוי אבוקסיס
מימר באסיפה לשחקני מכבי פתח תקוה: "אסור להתפרק". שחקנים כעסו על פירס

מאמן הפועל באר שבע ברק בכר. ברני ארדוב
"שמחים שיש שחקנים בנבחרות, לא שמחים שיש פצועים". ברק בכר/ברני ארדוב

החלוץ בן שהר שמתאושש מפציעה שעבר במשחקי מוקדמות הצ'מפיונס הוסיף: "אני מרגיש יותר טוב. אני משתפר עם התנועה. מבחינה פיזיולוגית אני מרגיש יותר טוב. עם דקות המשחק אני אהיה גם יותר חד. אני שמח לחזור ולהיות חלק מהקבוצה שזה הדבר הכי חשוב. אנחנו שמחים שיש שחקנים בנבחרות. זו הזדמנות טובה לשחקנים כמוני שחזרו מפציעות ולצבור עוד דקות. זו הזדמנות גם עבור שחקנים שלא משחקים מספיק. אנחנו הפועל באר שבע. אנחנו רוצים לזכות בכל התארים. מי שכאן ראוי לעלות ולתת את הכול. אני מקווה שנעשה תוצאה טובה ונעבור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully