וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל: לוי ועיני ייפגשו אחרי ספרד. רביבו פועל למינוי אבוקסיס

4.10.2017 / 7:51

המאמן זומן לפגישת סיכום בהתאחדות בה ינתח את הקמפיין והטיפול בענייני משמעת. בינתיים, גורמים בוועדת האיתור כבר פועלים מאחורי הקלעים. הנבחרת המריאה לשוויץ, השחקנים הופתעו מהכנות של המאמן לגבי פרשת טואטחה ודאבור. קלטינס: "יש לנו הרבה כישרונות"

יוסי ציפקיס

נבחרת ישראל המריאה הבוקר (רביעי) לשוויץ. מחר בערב היא תערוך על אדמת ואדוז את האימון המסכם לקראת המשחק מול נבחרת ליכטנשטיין, המשחק הלפני אחרון בקמפיין הזה. שיחת היום בנבחרת היא כמובן סביב פרשת טואטחה ודאבור, עליהם פורסם בוואלה! ספורט. השחקנים הופתעו מהכנות של המאמן במסיבת העיתונאים, אז אישר כי המגן טאלב טואטחה הושעה בשל בעיית המשמעת ואילו החלוץ מונאס דאבור בשל התנהלותו לפני שני הזימונים ושלושת המשחקים האחרונים, בהם טען כי הוא פצוע. "כולם ידעו את הסיבה האמיתית, אבל אף אחד לא העז לומר זאת כי ידענו שאלישע לא ידבר על זה. הופתענו מאוד מהכנות שלו. מאמנים לא תמיד אומרים מה עומד מאחורי אי הזימון של שחקנים. הוא הבהיר היטב את עמדתו. כולם כאן חושבים שלטאלב ומונאס יש מקום בנבחרת מבחינה מקצועית. בטוח שגם אלישע חושב ככה. עובדה שלא זימן אותם רק בגלל סיבות שאינן מקצועיות".

אלישע לוי זקוק לניצחון גם על נבחרת ספרד כדי לנסות ולסיים במקום השלישי, מה שנראה לא ריאלי כרגע. יחד עם זאת, בנבחרת מזכירים כל העת את הקמפיין הקודם, בו הנבחרת כמעט וסיימה במקום החמישי בבית שכלל את בוסניה כאחת משתי הנבחרות המובילות. לוי זומן לשיחה עם עופר עיני לאחר המשחק מול ספרד. בשיחה ביקש עיני לשמוע את הסיכום של המאמן הלאומי לקמפיין. לוי מתכוון להגיש סיכום מורחב לגבי החלק המקצועי אבל גם לגבי אירועים שונים שקרו במהלכו, בהם פרשת ערן זהבי והטיפול בענייני משמעת. בינתיים, חיים רביבו שחבר בוועדת האיתור פועל מאחורי הקלעים למינוי יוסי אבוקסיס. כזכור, אבוקסיס וגם ברק בכר הוזכרו כמועמדים להחליף את המאמן.

לוי צפוי לשנות את המערך לקראת המשחק, ולעלות עם 4:4:2, ולא עם שלושה שחקנים במרכז השדה. כזכור, אריאל הרוש, דור אלו, טל בן חיים, איתן טיבי ואופיר דוידזאדה אמורים לפתוח בהגנה. ביברס נאתכו או מרואן קבהא יפתחו, כשגם ניר ביטון נמצא בתמונה. מאור מליקסון יפתח בקישור ותומר חמד בחוד, כשההערכה היא שאיתי שכטר יפתח לצדו.

עוד בנושא:

אלישע לוי עונה למבקרים: "מי שמטנף מאחורי הגב לא ראוי לנבחרת"
אלמוג כהן: "יכול להיות שאחתום במכבי חיפה, מכבי תל אביב או באר שבע"

יוסי אבוקסיס מאמן בני יהודה. קובי אליהו
יש כאלה שכבר דוחפים למינויו. אבוקסיס/קובי אליהו

"ארבע נקודות משני משחקים זה יהיה נהדר", אמר דוד קלטינס, שלא צפוי לפתוח, לקראת ההמראה. "אנחנו צריכים לנצח את ליכטנשטיין, אבל אפשר לעשות תוצאה טובה גם נגד ספרד, למרות שיחסי הכוחות לא לטובתנו. אני מאמין שתהיה דחיפה של הקהל נגד ספרד. אינייסטה לא יהיה, אבל אסנסיו ואחרים הם שחקנים מהטופ העולמי. נעשה את הטוב ביותר מבחינתנו. היכולת? אחרי איטליה, דיברו בישראל על המשחק כאילו הובסנו. באופן אישי, חשוב לי להשתלב ולהפוך לחלק משמעותי בנבחרת. עשינו בצעירה קמפיין מדהים, ורק חוסר מזל מנע מאיתנו לעלות. אם נאמין ונעבוד קשה נקבל את דחיפת הקהל למרות שכבר 47 שנים לא העפלנו. יש כשרונות בכדורגל הישראלי אנחנו בכיוון הנכון גם אם זה לא תמיד נראה ככה".

לגבי זימונו של בוריס קליימן, שלא שיחק מול סכנין, אמר: "לא יודע אם ההפסד מול סכנין קשור לשוער. התקבלה החלטה לתת לסתיו לשחק, זה יכול לקרות. היו דיבורים על זה, בוריס עומד בשער בארבע השנים האחרונות והוא שחקן מוביל. דיברנו על כך בחדר ההלבשה. לסתיו הגיעה הזדמנות, אני מאחל בהזדמנות זו החלמה מהירה לעומרי גלזר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully