וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלמוג כהן: "יכול להיות שאחתום במכבי חיפה, מכבי תל אביב או באר שבע"

3.10.2017 / 17:32

קשר אינגולשטאדט מודה: "חזרה לישראל עומדת על הפרק, נראה מה קורה בינואר". בנוסף, התייחס גם לפרשת טאלב טואטחה: "לשחקן שמשחק בבונדסליגה צריך להיות פלוס קטן אצל המאמן"

יוסי ציפקיס

האם אלמוג כהן בדרך חזרה לישראל? קשר אינגולשטאט התייחס היום (שלישי) לאפשרות שיחתום באחת מקבוצות הצמרת בישראל בקרוב, וסיפק תשובה מעניינת. "חזרה לישראל זה משהו שהוא על הפרק. כרגע אני באינגולשטאדט, בחורף נהיה מה יהיה. מכבי חיפה, מכבי תל אביב והפועל באר שבע על הפרק. נראה מה יהיה", אמר.

בנוסף, התייחס הקשר לנבחרת ולביקורות ההולכות וגוברות כלפיה. "אם אני מסתכל על כל הקמפיין אני חושב שהיו עליות וירידות. התחלנו בצורה טובה ואכזבנו נגד אלבניה. יש אפשרות לסיים את הקמפיין בטעם מתוק. לסיים עם ארבע נקודות את הקמפיין זה יהיה משהו גדול. תמיד צריך לעבוד קשה. כדורגל זה משחק דינמי. אתה לא יכול לדעת איך המשחק מתפתח".

עוד בנושא:

אלישע לוי עונה למבקרים: "מי שמטנף מאחורי הגב לא ראוי לנבחרת"
טואטחה לא זומן בשל העימות עם לוי, דאבור לא נכלל בטענה ל"חוסר מחויבות"
זימון בכורה לגידי קאניוק לקראת צמד המשחקים, גם אלירן עטר נכלל בסגל
לחץ על ג'רארד פיקה לפרוש מנבחרת ספרד: "כרגע הנוכחות שלו בלתי נסבלת"

אלמוג כהן שחקן נבחרת ישראל. יוסי ציפקיס
בדרך חזרה ארצה? אלמוג כהן/יוסי ציפקיס

על המפגש עם ליכטנשטיין: "ראינו שליכטנשטיין לא פראיירים, מולנו ומול האחרות. זה יהיה משחק קשה. נקווה שנוכל לתת גול די מהיר".

על השאלה איזה קמפיין טוב יותר, של אלישע לוי או של אלי גוטמן, השיב: "לא תמיד צריך לומר מה אתה חושב. גדולה של שחקנים מקצוענים זה לכבד ולא לומר מה הם חושבים. בקמפיין היו דברים טובים ולא טובים. זה לא עובר לי על הדרך. דחיתי ניתוח בקיץ כדי לשחק בנבחרת".

על שיר צדק: "שיר חבר קרוב שלי. עוברים עליו ימים לא קלים. הוא לא מבין מאיפה זה נפל עליו. מנסים לחזק אותו. אני מדבר איתו כל יום".

על פרשת טאלב טואטחה: "ברור שלשחקן שמשחק בבונדסליגה צריך להיות פלוס קטן. כל החלטה צריך לקבל כמו מקצועניים. השחקן הישראלי קצת לוקה בקבלת החלטות. כשלא הולך אתה צריך לקבל את זה כמו מקצוען. זו הדרך להצליח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully