וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן נבחרת הנערים החדש של פרו: אוסמה וינלאדן חימנס לופס

הנבחרת עד גיל 15 זימנה סגל לקראת אליפות דרום אמריקה שתצא לדרך בחודש הבא ובין השחקנים בלט אחד, שנושא את שמו של הטרוריסט המפורסם: "הייתי קורבן להרבה התקפות בגלל השם הזה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התרגל לשם לאורך השנים. אוסמה וינלאדן/מערכת וואלה!, צילום מסך

בעוד כחודש תצא לדרך בארגנטינה אליפות דרום אמריקה לנבחרות נערים ובימים אלה מפרסמות הנבחרות השונות את הסגלים שלהן לקראת האירוע. בגילאים הצעירים הללו קשה עדיין לאתר כוכבים גדולים ובכל זאת, שם אחד מבין השחקנים שישתתפו בטורניר זכה ללא מעט תשומת לב בינלאומית, וממש לא בגלל יכולותיו על כר הדשא (לפחות לא בינתיים).

בנבחרת הנערים של פרו זימנו לטורניר 27 שחקנים כולל את שחקן מחלקת הנוער של אוניון קומרסיו, העונה לשם אוסמה וינלאדן חימנס לופס. כן, כן, אוסמה וינלאדן (ובדיבור הדרום אמריקאי הוא נשמע כמו "בינלאדן"), זה השם שניתן לנער הצעיר, שנולד כמובן אחרי פיגועי ה-11 בספטמבר.

"הייתי קורבן להרבה התקפות בבית הספר בגלל השם המיוחד שלי", סיפר אוסמה, "הרגשתי לא בנוח, אבל גם למדתי איך לחיות עם השם הזה והיום אני מרגיש נורמלי". בכל מקרה, אם יבקש לשנות את שמו, יצטרך אוסמה להמתין עד גיל 18. בפרו נהוג שהורים נותנים לילדיהם שמות שמזכירים את אלה של מפורסמים מרחבי העולם, ובכל זאת מדובר בשם לא שגרתי בעליל. בעבר צצו בפרו שמות יוצאי דופן אחרים, אפילו "היטלר".

כמובן שברחבי העולם, השם המיוחד לא עבר בשקט. במקסיקו נכתב: "אוסמה וינלאדן חי ומשחק בנבחרות הנערים" ואילו בארצות הברית השתעשעו עם "אוסמה וינלאדן מחזיק בהרבה נשקים בארסנל שלו". בטוויטר תהה משתמש "איזה הורים חשבו שזה שם מוצלח לילד שלהם, ישר אחרי ה-11 בספטמבר?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully