וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב החתימה את ג'רל מקניל, דני פרנקו: "הסבלנות השתלמה"

30.9.2017 / 20:43

האדומים השלימו את הסגל שלהם כשצירפו את הגארד האמריקאי (30, 1.91 מ') ששיחק אשתקד 15 משחקי יורוליג במדי באמברג. המאמן: "שחקן מגוון ואיכותי". רמי כהן: "שיחק ברמות הגבוהות ביותר"

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: ג'רל מקניל קולע 40 נקודות בליגת הפיתוח

הפועל תל אביב השלימה את הסגל הערב (שבת), כשהודיעה על צירופו של הגארד האמריקאי ג'רל מקניל, שהיה מועמד למכבי אשדוד אשתקד. "אני שמח שהסבלנות השתלמה לנו והצלחנו כמערכת להביא את ג'רל", אמר המאמן דני פרנקו. "הסגל שלנו מתגבש ומתקדם בצורה משביעת רצון, לכן היה לנו חשוב לצרף שחקן מגוון ואיכותי שישדרג אותנו ויעזור לנו במספר עמדות במגרש".

היו"ר רמי כהן הוסיף: "אני שמח מאוד על הגעתו של ג'רל, שחקן ששיחק ברמות הגבוהות ביותר. אמרנו לכל אורך התקופה האחרונה שלא נתפשר ונדע להביא שחקן מנוסה שיוכל באמת לשדרג את הקבוצה. אנחנו בקשר עם השחקן כבר תקופה ארוכה, ושמחים שעלה בידינו לצרף אותו לשורותינו. בזאת הסתיימה בניית הסגל לעונה הקרובה, ואנו קוראים לכל אוהדינו לרכוש מנויים, לחדש חברות בעמותה ולהגיע ולתמוך בקבוצה לאורך השנה".

מקניל (30, 1.91 מ') השלים ארבע עונות מוצלחת במכללת מארקט אך לא נבחר בדראפט ה-NBA. לאחר מספר שנים בליגת הפיתוח ושישה משחקים במדי פיניקס סאנס ב-2014/15 החל את הקריירה האירופית שלו - תחילה באריס סלוניקי (14.4 נקודות, 4.3 ריבאונדים, 2.2 אסיסטים למשחק ביורוקאפ) ולאחר מכן, אשתקד, בבאמברג, בה חתם בדצמבר 2016. ב-15 משחקי יורוליג העמיד ממוצעים של 3.9 נקודות, 1.9 ריבאונדים ו-1.1 אסיסטים למשחק. מול באסקוניה רשם את משחק השיא שלו - 17 נקודות. בתחילת הקיץ חתם לשנתיים בשטרסבורג, אך בחלוף מספר שבועות הודיעה הקבוצה על "פרידה הדדית" של הצדדים אחד מהשני.

עוד בנושא:

ראשון בגביע ווינר: פותחים עונה עם הדרבי התל אביבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully