וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה-FBI עצר עוזרי מאמנים בכדורסל המכללות בחשד להונאה ושחיתות

סערה בארה"ב: סוכנות הבילוש עצרה ארבעה עוזרים בכירים מאוקלהומה סטייט, אובורן, אריזונה ו-USC, כמו גם את ראש מערך השיווק של "אדידס". האישומים: תשלומים לא חוקיים ושידול שחקנים

עריכת וידאו: מתן חדד

השבוע הסוער של עולם הספורט האמריקאי נמשך היום (שלישי), זאת לאחר שה-FBI עצרה על פי הדיווחים מספר עוזרי מאמנים מקבוצות הכדורסל הבכירות של ליגת המכללות, ה-NCAA, זאת בעקבות האשמות לשחיתות והונאה.

הפרטים עדיין לא ברורים במלואם, אך הערב בשעה 19:00 שעון ישראל צפויה להתקיים מסיבת עיתונאים במשרדו של התובע הכללי, שם יוסברו המעצרים. בכירים ב-FBI מסרו כי המעצרים התבצעו במספר מוקדים במקביל, במקומות שונים ברחבי ארצות הברית וכי האישומים כנגד העצורים יוגשו בניו יורק.

שלט של ה-NCAA על הפרקט. GettyImages
תחילתה של פרשה בעייתית?/GettyImages

אחד העצורים ששמו כבר פורסם הוא עוזר מאמן מכללת אוקלהומה סטייט, למונט אוואנס, כך דיווח טום ווינטר מ-NBC. מלבדו, כך על פי הדיווח, נעצרו עוד שלושה עוזרים נוספים: צ'אק פרסון מאובורן, עמנואל ריצ'רדסון מאריזונה וטוני בלנד מ-USC. בסך הכל נעצרו עשרה אנשים עד כה בפרשה, שמאיימת לזעזע את ספורט המכללות. ווינטר הוסיף כי המעצרים מתבססים על מסמכים שמראים כי מאמנים ושחקנים בכדורסל המכללות קיבלו כסף מעבריינים כבר מ-2015.

עצור נוסף בפרשה, על פי דארן רובל מ-ESPN, הוא ג'ים גאטו, ראש מערך השיווק בתחום הספורט של חברת "אדידס". על פי ה-FBI, פרסון מאובורן קיבל צ'ק על סך 50 אלף דולר כדי לשכנע שחקנים שלו להשתמש בשירותיו של סוכן שחקנים כלשהו ואילו גאטו ו"אדידס" נאשמים בכך ששילמו לשחקני תיכון על מנת שיבחרו לשחק במכללות הלובשות מדים של "אדידס" ובנוסף, שיחתמו עם "אדידס" לאחר מכן על חוזי אימוץ.

  • עוד באותו נושא:
  • NCAA
  • fbi

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully