וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: ממן יקבל חוזה לשלוש שנים, ירוויח כ-160 אלף דולר לעונה

24.9.2017 / 8:23

כץ ינחת בישראל כדי לקיים מו"מ עם הקשר, שצפוי לחתום כבר בחודש הבא לפני שיהיה חופשי בינואר: "החגיגה המאופקת? לא הבקעתי, חלמתי על זה בלילה, זה הטריד אותי". בן בסט במעקב רפואי

צילום ועריכה: קובי אליהו

הפועל חיפה וניר קלינגר ממשיכים לחגוג את פתיחת העונה המוצלחת, אבל בניגוד למשחקים הראשונים – שני המשחקים האחרונים מהווים הצהרת כוונות לגבי ההמשך. "היה חשש שנגיע למשחקים מול בית"ר ירושלים והפועל באר שבע ונתפרק", הודה אתמול אחד השחקנים אמש (שבת), אחרי ה-1:1 עם הפועל באר שבע. "ניר לא חשש, הוא עלה לשחק כדי לנצח וזאת התוצאה. היום קבוצות חוששות לשחק נגד הפועל חיפה, וזה המצב שאליו רצינו להגיע". למרות היכולת הטובה במחצית השניה, שחקני הקבוצה דווקא נראו מחויכים בסיום בחדר ההלבשה. "החזרנו את הכבוד אחרי הרבה שנים להפועל חיפה. מזמן לא שמענו את האוהדים מעודדים אותנו בצורה הזאת. הייתה תחושה אתמול שכולם מאחורינו". עדן בן בסט נזקק הלילה לתפרים לאחר שהובהל לבית החולים, והיום יהיה במנוחה ומעקב. החלוץ לא חש בטוב במהלך הלילה, אך במועדון אופטימיים לגביו. הוא נזקק לתפרים באזור הגבה. במועדון שמו את פרשת כתובות הנאצה, עליה פורסם בוואלה! ספורט, מאחוריהם. "אם הכל יילך לפי התכנית, זאת אמורה להיות השנה של עדן", אמרו במועדון. "טבעי שאחרי שלושער יהיו כאלה שיכעסו. זה מאחוריו, המשטרה היא זאת שצריכה לטפל בעניין".

הבעלים יואב ישוב באמצע החודש הבא לישראל וייפגש עם חנן ממן. על פי מקורבים לעסקה, הקשר מרוויח כ-140 אלף דולר לעונה, ויוצע לו חוזה לשלוש שנים בשכר של 160 אלף. "חנן שחקן חופשי מחודש ינואר, אבל הפועל חיפה יקרה לו. יואב מבין שאחרי שהוא התחתן הוא רוצה להבטיח את עתידו הכלכלי. הוא יישאר כאן ויהיה סמל להרבה שנים", אמרו אתמול בחיפה. "אני לא חושב שצריך לדבר על מטרות עכשיו, אלא פשוט ללחוץ על הגז ולסחוט את עצמנו כמה שיותר. אפשר לעשות באמת עונה יפה העונה", אמר ממן. "סרט הקפטן? הוא מוסיף אנרגיות ומחויבות, אבל גם אם לא היה עליי הייתי עושה את אותו דבר. אני, בן בסט ותורג'מן רצים המון בהתקפה, אבל יכולים לרוץ אפילו יותר. אתן את הכל עבור הקבוצה, בטח שזה הבית שלי. לעשות את הפועל חיפה קבוצה גדולה? את זה אצטרך להוכיח". על השאלה מדוע חגג באיפוק מיד לאחר השער אמר: "אני לא כובש במשחקים האחרונים ולא כבשתי בגביע הטוטו. זה חסר לי, בלילה אני חולם על זה וזה הטריד אותי. הגעתי למצב שאני מבין שצריך לעבוד יותר קשה כדי להבקיע". על העובדה שהוא לקח את הבעיטה החופשית במקום בן בסט אמר: "יש חלוקה בנינו, עדן בועט מקרוב, אני מרחוק".

המאמן ניר קלינגר מעוניין לצרף זר נוסף בחודש ינואר. בהחלטה משותפת עם כץ השניים הגיעו למסקנה כי כרגע לא חייבים לחזק את הקבוצה באופן מיידי, ולכן ינסו לצרף שחקן נוסף, כנראה קשר זר, בחלון. רוסלן ברסקי שבר אתמול את שיא הריצה למרחק במשחק אחד בליגה – 12.7 קילומטר למשחק. רסמוס סויסטדט (11.6), סיים אחריו ושני במגרש. ברסקי ממשיך במגמת השיפור שלו ואתמול רשם גם נתון מרשים נוסף – 67 ריצות במהירות גבוהה, הרבה יותר מכל שחקן אחר במגרש. "אנחנו רצים הכי הרבה בליגה, זה חלק מהסוד שלנו", אמר אתמול קלינגר. "ברסקי? תנו לו שקט, הוא מתפתח להיות שחקן מצוין. הוא עדיין צריך לשפר עוד המון דברים, אבל הכיוון הוא נכון".

עוד בנושא:

הפועל חיפה סחטה 1:1 מהפועל באר שבע, שער מצוין לחנן ממן
אחרי המשחק: בן בסט נזקק לתפרים בגבה ופונה לבית החולים
ניר קלינגר מאושר מההתברגות בצמרת: "יש לי קבוצה מופלאה"

חנן ממן שחקן הפועל חיפה. ברני ארדוב
יקבל שדרוג. ממן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully