וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהראן ראדי: "אנחנו לא אמורים להגיע למשחק של רולטה"

23.9.2017 / 22:52

קשר באר שבע סיכם את ה-1:1 עם הפועל חיפה. ברק בכר: "במקום להמשיך לתקוף, הורדנו הילוך והכנסנו אותם למשחק". עדן בן בסט נזקק לתפרים בגבה ופונה לביה"ח, קלינגר מאושר: "יש לי קבוצה מופלאה"

צילום ועריכה: קובי אליהו

פתיחת העונה המאכזבת של הפועל באר שבע נמשכה הערב (שבת), כשהאלופה סיימה ב-1:1 עם הפועל חיפה. תומאש פקהארט כבש כבר בדקה הרביעית, אך חנן ממן איזן עם שער נהדר (62) ועשה צדק.

ברק בכר: "כמאמן אתה מרגיש את הקבוצה שלך. ב-0:1 במקום להמשיך ולתקוף הורדנו הילוך והכנסנו אותם למשחק. הגול שלהם היה באוויר ולא הצלחנו לעצור אותו, הם היו מסוכנים והיו יכולים להבקיע גם את השני וחבל. היה לנו מומנטום לגמור את המשחק ולא עשינו את זה. הצלחנו לחזור לעצמנו במשחקים האחרונים, אבל זה לא הספיק השבוע. גם היום יצרנו מצבים, אבל לא מצליחים להבקיע את השני וזה ההבדל. ב-0:2 יש הרבה יותר ביטחון וב-0:1 הכל נזיל. יש משחק ביום חמישי אז אין הרבה זמן לחשוב. נתכונן למשחק קשה מאוד בפלזן ואחרי זה נחשוב קדימה".

מהראן ראדי הוסיף: "אנחנו לא אמורים להגיע למצב של משחק רולטה, של הגנה-התקפה. כשהיינו צריכים להאט את המשחק ולהרגיע אותו עשינו את ההיפך, וכשהיינו צריכים לשחק מהר אז האטנו, וחבל. הצוות רואה ובטוח שהם הולכים לתקן את כל הטעויות שהיו היום ובמשחקים הקודמים. אנחנו במגמת שיפור".

עוד בנושא:

ליגת העל: הפועל חיפה והפועל באר שבע נפרדו ב-1:1

מאמן הפועל באר שבע ברק בכר. ברני ארדוב
עדיין קשה. בכר/ברני ארדוב

בתוספת הזמן נתקל עדן בן בסט בשוער הפועל באר שבע גיא חיימוב, נפגע בראשו, נזקק לתפרים בגבה ופונה לבית החולים.

מאמן הפועל חיפה ניר קלינגר אמר: "זו חלוקת נקודות צודקת. השוער שלנו לקח שני גולים, ואני לא זוכר הצלות כאלה הרבה זמן. למעט 15 הדקות הראשונות שלא היינו במשחק, סוויץ' קטן בעמידה באמצע החזיר אותנו למשחק. חזרנו בלי רגשי נחיתות ובמחצית השנייה היה פה כדורגל אדיר. לבאר שבע יש חלק קדמי ברמה הכי גבוהה שיש, ומטבע הדברים אתה קצת נשכב נגדם, אבל השחקנים הבינו שאנחנו יכולים לשחק שווה בשווה עם כל הקבוצות בליגה, ואמרתי להם שאין לנו מה להפסיד. אני מאוד גאה בשחקנים שלי, יש לי קבוצה מופלאה. אין סיבה שלא נהיה בפלייאוף העליון".

עוד באותו נושא

ליגת העל: הפועל חיפה והפועל באר שבע נפרדו ב-1:1

לכתבה המלאה
שחקן הפועל חיפה עדן בן בסט נתקל בשוער הפועל באר שבע גיא חיימוב. ברני ארדוב
נזקק לתפרים. בן בסט פוגע בחיימוב/ברני ארדוב
שחקן הפועל חיפה עדן בן בסט. ברני ארדוב
ומפונה על אלונקה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully