וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשכורת של ניימאר נחשפה ב"פוטבול ליקס": 100 אלף יורו ליום

אחרי שפריס סן ז'רמן שילמה על הברזילאי 222 מיליון יורו (או שמא 242?), "דר שפיגל" ו"פוטבול ליקס" חושפים את החוזה: ניימאר מרוויח 37 מיליון יורו בשנה (בלי בונוסים!), וכ-4,000 יורו לשעה

one

עד עכשיו ניתן היה רק להעריך שניימאר מקבל שכר עצום בפריס סן ז'רמן, וזאת לאור ניסיונות החיזורים של הקטארים אחרי הכוכב הברזילאי ואביו, והשכנועים של הפריסאים לעזוב את ברצלונה. אחרי שפ.ס.ז' שילמה 222 מיליון יורו עבור שחרורו והפכה אותו לשחקן היקר בהיסטוריה, בסוף השבוע פורסמו ב"דר שפיגל" וב"פוטבול ליקס" פרטי השכר של ניימאר בקבוצה הצרפתית, וכצפוי, אלו אכן סכומים גבוהים.

הכותרת היא שניימאר מרוויח 3,069,520 יורו לחודש בפריס סן ז'רמן - כלומר כ-100 אלף יורו ליום (!), וכ-4,000 יורו לשעה. כשהסכום מחושב כשכר שנתי, השכר של ניימאר הוא כמעט 37 מיליון יורו בשנה. השכר לא כולל את הבונוסים, שלא נחשפו. לנוכח השכר הזה, אין פלא שניימאר מרשה לעצמו לשכור אחוזת ענק בפריס (5,000 מ"ר) בעלות של 15 אלף יורו בחודש. "אנשי אבטחה לבושים בשחור דואגים לשלומו של ניימאר בביתן העצום", נכתב במגזין הצרפתי 'París Match', "הם שומרים על הבית בשתי הכניסות שלו, שבעה ימים בשבוע, 24 שעות ביממה".

כמו כן אושר שניימאר דרש מברצלונה לשלם ב-1 באוגוסט 3.65 מיליון יורו, וזה כבונוס על הארכת החוזה שלו מהעונה שעברה. עם זאת, ברצלונה סירבה להעביר לו את התשלום. כמו כן נטען שלמעשה פריס סן ז'רמן נדרשה לשלם 242 מיליון יורו על מנת להשלים את ההעברה.

עוד בנושא:

צרפת: פריס סן ז'רמן איבדה נקודות ראשונות אחרי 0:0 במונפלייה
"פריס סן ז'רמן צוחקת על הקנסות שמטילה עליה אופ"א בגלל הפייר פליי"

שחקן פריס סן ז'רמן ניימאר. רויטרס
לא רע להיות ניימאר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully