וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרויף: "תמיד קשה אחרי משחקים באירופה", חשש מהפציעה של דור מיכה

18.9.2017 / 23:03

המאמן ההולנדי היה מרוצה מה-2:3 מול מכבי נתניה: "הראינו הרבה אופי במחצית השנייה". הקשר נפצע במהלך החימום וקיים חשש כי הוא סובל מקרע בשריר הארבע ראשי. דראפיץ': "שיחקנו טוב"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

דור מיכה נפצע הערב (שני) בחימום לפני ה-2:3 של מכבי תל אביב מול מכבי נתניה, במסגרת המחזור הרביעי בליגת העל. מדובר במתיחה חזקה בשריר הארבע ראשי, ובמכבי תל אביב חוששים לפציעה רצינית שכן יש חשש לקרע בשריר הארבע ראשי של הקשר. מדובר במקרה נדיר ופציעות שכאלה לא מתרחשות בחימום בדרך כלל. אם אכן מדובר בקרע, מיכה ייעדר כחודשיים. מיכה נפצע כשניסה לבעוט ממרחק במהלך האימון. הקשר תפס ברגלו בכאב והזדקק לעזרה כדי לעמוד על רגליו ולצאת לקבלת טיפול. גורם במכבי תל אביב אמר דקות לאחר הפציעה שהדאיגה את אנשי הקבוצה: "לא ייאמן, זה קרה לו בבעיטה האחרונה של החימום. איזה נאחס". לא רק מיכה נפצע בצד של מכבי תל אביב, אלא גם טל בן חיים שנפגע במהלך ניסיון לנגוח והיתקלות ראשים עם טים הויבאך. הבלם הוותיק יזכה למנוחה בת ארבעה ימים ויישאר במעקב צמוד של הצוות הרפואי של מכבי תל אביב.

עוד בנושא:
מכבי תל אביב ניצחה 2:3 את מכבי נתניה

ג'ורדי קרויף מאמן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
ג'ורדי קרויף/יוסי ציפקיס

מאמן מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף אמר אחרי המשחק: "אנחנו יודעים שאחרי משחקים באירופה תמיד קשה, נתניה שיחקה טוב מאוד. נזקקנו לשני שערים מדהימים כדי לנצח. הקבוצה הראתה הרבה אופי בפתיחת המחצית השנייה, אבל אחרי משחקים באירופה תמיד קשה. אנחנו כובשים את רוב השערים במחצית השנייה, שזה אומר שאנחנו לא מספיק חדים במחצית הראשונה. נצטרך לבדוק למה זה קורה. מכבי תל אביב משחקת עם רוטציות כבר שש שנים וזה יימשך כך". על בלקמן: "אני חושב שהוא כבש שער מדהים, אנחנו יודעים שיש לו איכויות. זה מה שרצינו, הוא היה טרי ושיחק טוב".

על שיתוף הפעולה עם מקלארן אמר ההולנדי: "כך אנחנו עובדים, הניסיון שלו עצום ואני מכיר אותו יותר מ-20 שנה. אם יש לנו את הכלים, אנחנו יכולים להשתמש בהם". על המשחק מול מכבי חיפה במחזור הבא: "זה עוד משחק במרתון ארוך. אנחנו צריכים להשתמש בסגל כולו כי יש לנו הרבה משחקים. היום שני שערים נכבשו על ידי שחקנים שנחו בחמישי. מכבי חיפה קבוצה טובה והיא מתקשה מול קבוצות שמשחקות סגור ומשחקת טוב יותר מול קבוצות שמשחקות פתוח ואנחנו משחקים פתוח, אז יהיה משחק קשה".

עומר אצילי, שכבש את השער הראשון, אמר: "מחצית ראשונה פחות טובה שלנו, ירדנו בפיגור ואמרנו שאנחנו צריכים לנצח במשחק הזה. במחצית השנייה נראינו הרבה יותר טוב וכולנו מבסוטים מהניצחון. אין לי הסבר למה אנחנו תמיד יותר טובים במחצית השנייה, אני מקווה שכבר במשחק הבא ניראה טוב יותר. בשער שלי לא חשבתי יותר מדי, אני רוצה להקדיש את השער לאחי הגדול, שהתחתן אתמול. אני מרגיש שאני חלק מפאזל, אני שמח פה ואחרי השנה שעברה שהייתה לי אני שמח ומבסוט מכל דקה על המגרש. שרק ימשיך. אני מאמין שנרוץ לאליפות, זו אחת המטרות שלנו ואני מקווה שזה מה שיהיה".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
סלובודן דראפיץ' מאמן מכבי נתניה. יוסי ציפקיס
היה מרוצה מהיכולת של הקבוצה שלו. דראפיץ'/יוסי ציפקיס

מאמן מכבי נתניה סלובודן דראפיץ' אמר: "ידענו שאם נעשה טעויות, נשלם עליהן. הגענו למצב טוב ולא כבשנו לפני שספגנו את השני. אנחנו צריכים להשתפר, אבל הטעויות שאנחנו עושים פוגעות בנו. היינו צריכים גם לשחק טוב יותר במחצית השנייה. אסור היה לנו להפסיד את המשחק הזה, אני חושב ששיחקנו טוב היום ואני לא יודע אם הגיע לנו להפסיד. הגיעה לנו לפחות נקודה, אבל אין מה לעשות. זו קבוצה חדשה שאנחנו בונים אותה מהעונה שעברה ואני מקווה שניקח נקודות כבר בשבוע הבא. בכל פעם שג'ורדי משחק נגדנו זה קשה לו. כל הכבוד להם שהם ניצחו. יש לנו סגל רחב, רציתי לראות את סבע, שרם וקייטה ביחד. יש פה קבוצה בריאה וטובה, גם אם ערן לוי לא משחק, אנחנו שומרים על אותה שיטה. אין ספק שעם הבעיטה של ערן והמסירה האחרונה שלו, היינו נראים טוב יותר. אני מקווה שהצופים והאוהדים נהנו מהמשחק. היה משחק מצד לצד".

קשר נתניה דיא סבע הוסיף: "אני לא אוהב לצאת עם המחמאות, שיחקנו טוב ובאנו מוכנים למשחק. חבל, אבל אנחנו מסתכלים קדימה. אני מרגיש טוב בנתניה וזה מספיק לי. אני צריך להמשיך לעבוד קשה והכול יהיה בסדר. אנחנו משחקים כקבוצה וכך אנחנו רגילים ומשחקים כל הזמן, אין לנו את הדברים האלה כמו אגו בקבוצה. אנחנו צריכים להמשיך לעבוד קשה ולבוא מוכנים לכל משחק. המטרה שלנו היא המשחק הבא, אשדוד בחוץ ולשם אנחנו מכוונים. ערן היה חסר לנו, אני מקווה שהוא יתאושש ויהיה איתנו כבר במשחק הבא. נתנו משחק טוב, אבל אנחנו לא מסתפקים במחמאות. צריך לתת מילה טוב לקהל, שדחף אותנו. אני מקווה שימשיכו להגיע".

עדכון ראשון: 21:03

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully