וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיירי אירווינג: "למה הייתי צריך לדבר עם לברון לפני הבקשה לטרייד?"

הגארד של בוסטון התראיין ב-ESPN והצהיר: "אין מחיר לשמחה, לא קיבלתי בקליבלנד סביבה 'אמיתית'". כאשר נשאל האם אכפת לו מכך שלברון יכול היה להיפגע מהמהלך השיב "לא"

קיירי אירווינג שחקן בוסטון. AP
יכול להצליח גם בלי לברון? קיירי/AP

הטרייד ששלח את קיירי אירווינג מקליבלנד לבוסטון היה ללא ספק האירוע המרכזי של הפגרה ב-NBA. היום (שני), התארח הגארד החדש של הסלטיקס בתכנית "First Take" של ESPN וסיפק כמה ציטוטים מעניינים ביותר.

אירווינג אמר תחילה: "לא קיבלתי בקליבלנד סביבה 'אמיתית'. אני יודע בדיוק מה אני רוצה, וזה להיות שמח. אין מחיר לאושר. לא דיברתי עם לברון לפני שביקשתי לעבור בטרייד. למה אני צריך לדבר איתו?"

כאשר המראיין סטיבן איי סמית' אמר לו: "לברון יכול היה להיפגע מזה", השיב אירווינג: "נכון" וכאשר סמית' המשיך עם: "אכפת לך מזה?" ענה השחקן: "לא. אתם שוכחים משהו חשוב. אף אחד לא חייב למישהו אחר תשובות לגבי דברים שהוא רוצה לעשות בחיים. אני לא בא לתקוף מישהו או את הקבוצה, יש לי רק אהבה לקליבלנד. אבל מגיע רגע בו אתה מתבגר וצריך לקחת החלטות ואין לך זמן לדאוג לרגשות של אחרים. אתה חייב להיות אגואיסט בקטע הזה".

קיירי הוסיף: "למה אתם כל הזמן מתעסקים ביחסים ביני לבין שחקן אחד? אתם מבינים ששיחקתי עם עוד 13 שחקנים בקבוצה בעונה שעברה? זה לא קשור ללרצות או לא לרצות לשחק עם לברון. כולם השתגעו כי זה היה אני ולברון. להיות איתו היה חוויה מדהימה, אנצור את זה לנצח. גדלנו ביחד, בסיטואציות שהגענו אליהן כבודדים וקבוצה. אבל כשאתה רוצה לגדול בחיים ומגיע לצומת, הגעתי להחלטה שאני רוצה להמשיך הלאה. זה לא קשור ללא לרצות לשחק עם השחקן הטוב בעולם או לא להיות כינור שני".

שחקני קליבלנד קאבלירס לברון ג'יימס, קיירי אירוויג. רויטרס
אירווינג לא הודיע ללברון על העזיבה/רויטרס

על הרגע בו פורסמה הבקשה שלו לטרייד, ביוני, אמר: "הייתי בטיול בסין והבקשה שלי לטרייד פתאום הפכה לפומבית וזה כאב לי, כי ידעתי כמה אישי ומקצועי שמרתי על זה לכל אורך התהליך וידעתי שזה יהפוך לטירוף. כולם התחילו להביע את דעתם ורק אני ישבתי בשקט, בסבלנות. היו הרבה שקרים בפרסומים שיצאו וניסו להגיד עליי כל מיני דברים לא נכונים. למה?"

אירווינג המשיך: "הסיפור שיצרו, דרך כל מיני מקורות שונים, התעלם ממני משום מה. כולם דיברו ורק אני לא אמרתי כלום עד עכשיו. אני יודע איזה סוג אדם אני ולאיזה אדם אני רוצה להתפתח. זה לא קשור לאגו שלי. אין לי אגו ואני לא רוצה לשים את עצמי מעל כולם. יש לי נוכחות ואי אפשר להכחיש את זה. הייתי מוכן להמשיך הלאה ולהיות לבדי, לנסות סיטואציה חדשה וסביבה חדשה בה הרגשתי שאוכל להיות שמח. אני רוצה להיות שמח בכל יום בו אני מגיע לעבודה ומשתפר ואני לא יכול לחכות כבר לפתיחת העונה".

לסיום הוא אמר: "האם אני יכול לזכות באליפות בלי לברון? רק הזמן יגיד. אבל אני מאמין בזה לגמרי. אני מרגיש שבמסע בו אני אקח חלק מעכשיו ועם הקבוצה שיש לנו והכיוון של המועדון שלנו, הכל אפשרי. אני מאושר שהדברים הסתדרו ככה והגעתי לבוסטון, כי כשביקשתי טרייד, לקחתי הימור גדול על עצמי. האמנתי שאוכל להצליח, בכל מקום אליו אגיע, אבל אני שמח שהגעתי לבוסטון".

* קבוצות הליגה ממשיכות לסגור את הסגלים שלהן לקראת העונה. הסנטר מייסון פלאמלי, שהגיע במהלך העונה החולפת בטרייד מפורטלנד לדנבר והפך לשחקן חופשי מוגבל עם סיום העונה סיכם על הישארותו בנאגטס לשלוש שנים נוספות תמורת 41 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully